Voiko 1 v 3 kk tyttö alkaa kuin itsestään päiväkuivaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piika-äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Piika-äiti"

Vieras
Tytöllä on vaippa-alueella iho-ongelmia ja nyt kun hän on ollut pari päivää ilman vaippoja, niin hän on tehnyt melkein kaikki pissit pottaan ja muutaman lattialle. Yöllä on vaippa ja vaippa kastuu normaalisti, paitsi että tahtoo vaipan heti herättyä pois päältään ja potalle pissimään.

Siis voiko näin nuori neiti jättää vaipan kokonaan pois? Kyllä elämä helpottuu jos näin on käymässä.

Meidän tyttö oli samanikäinen kun jätti itse päivävaipan pois. Nyt 1v11kk ja hyvin menny koko ajan. Joskus taitaa yövaippakin olla välillä kuiva. # poikaani eivät tätä tehneet näin nuorena,joten hämmästyin hieman =D

[QUOTE="Mymmeliini";23363972]Meidän tyttö oli samanikäinen kun jätti itse päivävaipan pois. Nyt 1v11kk ja hyvin menny koko ajan. Joskus taitaa yövaippakin olla välillä kuiva. # poikaani eivät tätä tehneet näin nuorena,joten hämmästyin hieman =D[/QUOTE]

Joo, meilläkin pojat ovat 2-vuotis synttärien aikoihin jättäneet vaipat, mutta tämä tyttö on kyllä vähän paljon taitava, äsken konttasi itse potalle ja karjui siinä niin kauan aikaa, että tulin nostamaan istumaan ja pissihän sieltä tuli.

Yhteistyössä