Voiko 26 vuotias poika käydä 43 v tätinsä kanssa saunassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko paha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu siitä tädistä/sedästä. Mun lasten tädit on sellasia että en ajattelisi mitään muuta ku että ne saunoo. Kaikista sedistä en sitte ois niin varma...

Jos saunovat siellä kahdestaan? Meinaatko että vain saunovat ... tuollaisessa asetelmassa miespuolinen on kulli pystyssä .... mieti vähän mikä tilanne?
mkä ihmisiä vaivaa oikeesti ? kaikki normaalit asiaan pitää sotkea seksi.
jos aikuinen mies ei osaa hillitä itseään voi sanoa että hänessä on pahasti jotain vialla.
saunominen on saunomista vaikka voissa paistettuna eikä siihen liity mitään seksuaalista ainakaan meillä.

[QUOTE="Vieras";27989258]Ajattelisin, että kaksi ihmistä saunoo.[/QUOTE]

Eli jos sulla olisi 26 vuotias poika ja hän menisi saunaan 43 vuotiaan tätinsä kanssa niin ajattelisit että saunovat vaan - eivätkä esim. pane. Tai jos sulla olisi 26 vuotias tyttö joka menisi saunaan 43 vuotiaan setänsä kanssa, niin ei tulisi mieleenkään että siellä voisi tapahtua muutakin?

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27989275:
Eli jos sulla olisi 26 vuotias poika ja hän menisi saunaan 43 vuotiaan tätinsä kanssa niin ajattelisit että saunovat vaan - eivätkä esim. pane. Tai jos sulla olisi 26 vuotias tyttö joka menisi saunaan 43 vuotiaan setänsä kanssa, niin ei tulisi mieleenkään että siellä voisi tapahtua muutakin?

Käyn saunassa enojeni ja setienikin kanssa aina joskus eikä ikinä ole seksi käynyt mielessäkään. Sairas ajatusmaailma sinulla!

Meillä ei ole suvussa ollut tapana saunoa miehet ja naiset sekaisin,paitsi aviopuolisot keskenään.Lapsetkaan,serkkujani tarkoitan,esim.tytöt eivät enää saunoneet isänsä kanssa ylä-asteikäisinä.Tosi oudolta kuulostaa,mutta toisaalta voihan olla erilaisia saunomis tapoja.Miehenkään suvussa ei moista harrasteta,vaikka tiiviisti pitävät kesäisin saunailtoja sukulaisten mökeillä.
Kuullut kyllä olen,että joissain perheissä saunotaan kenen kanssa vain,mutta kai se on ihan perhekohtaista,mitä pidetään sopivana.Itse en menisi saunaan sedän,enon tai isäni kanssa kuin uimapuku päällä.

En tohdi vastata, koska palstan tunnevammaiset ja Rummo-jankkaaja saavat taas aihetta valittaa palstan ilmapiirin huonontamisesta.
Suosittelen kaikille mammapalstalaisille tekoälyn käyttöä. Tekoäly on tunteeton, eikä pilaa palstan tunnelmaa. Syöttäkää hakusana persu, ja siten testatkaa pilaako tekoäly päivänne.

Nyt täytyy pitää näppäimistö kurissa, jotta palstamammat eivät kiihdy. Huomautan kuitenkin, etteivät luonnolliset refleksit nuoria naisia kauhistuta, reaktio on pikemminkin uteliaan hihittelevä.
Nuoria naisia? Kyse oli 43-vuotiaasta, jota en enää nuoreksi kutsuisi.

Itse olen 43-vuotias nainen ja minusta ei olisi mitään ongelmaa mennä veljenpoikien kanssa saunaan. Mutta en tiedä olisiko se pojille kiusallista, miten he tätinsä näkevät. Silloin kun olivat pienempiä, niin saunottiin esimerkiksi mökillä tai jos olivat meillä kylässä, mutta ei sen jälkeen, kun murrosikä alkoi. Mutta en siis näe tässä mitään ongelmaa. Minulle veljenpojan kanssa saunominen olisi sama asia kuin oman pojan kanssa saunominen.

Uusimmat

Yhteistyössä