M
MM
Vieras
Pitäs hakee pari lahjapulloo mutta kun aina on mukana tuo taapero... Ajattelin että ajaako ne sieltä pois kun eihän mihinkään "peliluoliinkaan" saa lapsen kanssa mennä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:Olen itse miettinyt samaa, esim. meidän pitää ostaa 6 viinipulloa, lahjoiksi siis, ja mulla on kyllä korkea kynnys astella vaunujen kanssa pitkäripaisen ovesta ja lastata ne putelit hihnalle....
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:Olen itse miettinyt samaa, esim. meidän pitää ostaa 6 viinipulloa, lahjoiksi siis, ja mulla on kyllä korkea kynnys astella vaunujen kanssa pitkäripaisen ovesta ja lastata ne putelit hihnalle....
Alkuperäinen kirjoittaja MM:No mä ajattelin ettei se oo soveliasta kun ei kerran esim. Täyspottiinkaan saa mennä. Ei oo Alkossa tarvinnu käydä lasten aikana (yli 7v.) kun en itse juo mutta nyt ois tosiaan ne lahjapullot haettava. Sen takia vaan kysyin kun en oo koskaan kenenkään nähnyt menevän Alkoon lapsien kanssa. Ois vaan tosi noloo jos ajettaskin pois...
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:No nii-in mutta silti!!! Kynnys on korkea!
Alkuperäinen kirjoittaja Taas:tekopyhät on liikenteessä