Voiko clomeilla tulla miten helposti raskaaksi jos PCO ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uudelleen taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uudelleen taas

Vieras
Eli tuollainen vaiva minulla on ja tuohon liittyy itsellä vielä epäsäännöllinen kierto eli kp.40-50 välillä enkä ole ovulaatiotakaan
aikoihin huomannut.

Nyt sitten taas kävin gynellä jolta sain Clomifen ja Terolut-pillerit
käyttöön neljän kierron ajaksi.

Olisi niin hyvä vain tietää onko kenelläkään joka kärsii myös PCO:sta raskaus lähtenyt liikkeelle Clomien syönnin myötä ?

Niin ja onko vaarallista syödä Clomeja ilman niitä seurantaultria ?
Gyne ei nimittäin tuollaisista puhunut yhtään mitään.

Entä onko vaaraksi lisätä Clomien määrä itse ? Eli nyt kahteen ekaan kiertoon sain ohjeeksi ottaa vain yhden tabletin per päivä ja sitten kahteen viimeiseen kiertoon vasta ne kaksi tablettia per päivä.

Mutta mitäs jos ottaisikin kaksi clomitablettia jo toisessa kierrossa jos ensimmäisestä käyttökerrasta ei olisikaan mitään hyötyä ?

Minulla on myös PCO ja vissiin aika paha, koska minulla myös liiallista karvankasvua, eikä niin vähääkään.. :( ja myös muita oireita, mitkä viittaa pahaan PCO:n.

Silloin kun aloin syömään Clomifeniä, niin tulin raskaaksi heti ekasta kierrosta.. Nyt toista yritetään ja odotan gynelle aikaa, että voi määrätä taas Clomifeniä..

Mielestäni ei kannata alkaa syömään enempää lääkkeitä, kuin mitä lääkäri on määrännyt..

Itsekkin olen syönyt jäljelle jääneet Clomit, vaikka en ole kontrollissa käynytkään ja vielä ei ole tärpänny.. Ensimmäinen lapsi on kohta 2v.