Voiko enää paskempaa iltaa löytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Oikeesti, menis nukkuu jos väsyttäis. Ei oo nyt mitään lukemistakaan. Ei oo niinku mitään. Paitsi pieni nälkä. Ja namihimo, mutta kun ei saa syödä |O
Röökiäkin pitäis vähentää, mutta arvatkaas kuka lähtee ihan just röökille kun tää paastoaminen ei oo yhtään mun juttu :headwall:

Ei jollain vois mennä vielä heikommin? :snotty:

Mikset saa syödä? :o Et kai sä yritä paastota sun uita pienemmiksi? Ala vaik kutomaan tai kuuntelemaan jotain kjempe godia musiikkia? :D

Vois kyl käydä röökillä kans, ei vinnku viel tarpeeksi :snotty:

Mikset saa syödä? :o Et kai sä yritä paastota sun uita pienemmiksi? Ala vaik kutomaan tai kuuntelemaan jotain kjempe godia musiikkia? :D

Vois kyl käydä röökillä kans, ei vinnku viel tarpeeksi :snotty:

Pitää käydä luovuttaa verta aamulla kokeisiin, pah. Mulla on tossa vieressä mun "kesäneule", just poimin pääntien silmukat et vetäis sitä sen pari kiekkaa et saa kursittua sen kasaan mut en mä jaksa.. ainakaan vielä. Mullon liian iso suklaanälkä :|

Pitää käydä luovuttaa verta aamulla kokeisiin, pah. Mulla on tossa vieressä mun "kesäneule", just poimin pääntien silmukat et vetäis sitä sen pari kiekkaa et saa kursittua sen kasaan mut en mä jaksa.. ainakaan vielä. Mullon liian iso suklaanälkä :|

Ei siis vaan hutsi :( Sellasia päiviä on aina välillä :hug: Mä taas kuuntelen vaan tuubia.. Kaikkea mitä en yleensä kuuntele :o Piristävää :)

Mä en yleensäkään tähän aikaan enää syö juuri mitään, mutta tänään kun tiedän ettei saa syödä, niin tekis mieli karkkia, omenaa, limua...ihan mitä vaan :rolleyes: Niin, ja verikokeisiin mäkin aamulla menossa.

Mulla olis kans aivan helvetinmoinen syöpötysolo, mutta en piruuttanikaan syö. Kutoa huvittaisi, mutta tuo hiton sormi on edelleen niin kipeä, ettei pysty. Tuijotan siis BB:a ja tunnen syvää myötähäpeää entisen oppilaani puolesta.

Voi nainen saada sakinhivutusta.Hyvin näkyy videolla
http://www.ess.fi/?article=293952
Keski-ikäinen nainen heittää ohikulkumatkallaan kadulla tepastelevan kissan roskikseen. Tapaus tallentui valvontakameraan ja nainen on parhaillaan poliisin huostassa ja kuultavana tapauksesta...

Yhteistyössä