Voiko ex pakottaa aborttiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aborttiko pelastaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aborttiko pelastaa

Vieras
Hain avioeroa ja huomasin samaan aikaan olevani raskaana. Lapsi ei ole exäni vaan uuden suhteen. Exän kanssa meillä on yhteisiä lapsia. Exäni yrittää painostaa aborttiin uhkaamalla pistää välit poikki minuun ja yhteisiin lapsiimme. Saan kuulema selittää lapsille että kaikki on minun vikani jos en ole suostunut aborttiin.
Olen varannut ajankin mutta en usko kykeneväni tekemään operaatiota etenkin jos näen lapsen olevan elossa.

Exä lähettelee päivittäin viestejä joissa haukkuu huoraksi tai yrittää muuten painostaa.

Perusteena on kuulema se että lapsi on saanut alkunsa ennen avioeron vahvistusta. Emme asu enää samassa osoitteessa mutta tarkoitus oli että osa lapsista jää hänelle ja osa minulle. Mutta siis jos en tee aborttia kaikki lapset kuulema jäävät minulle. Itsellä ei mitään sitä vastaan mutta surettaa että lapset menettävät isänsä minun takiani....

pöh, ei tietenkään voi! Ei voisi vaikka oli nykyinenkin! Kukaan ei voi pakottaa sua aborttiin!

Mieti mitä haluat. Haluatko, että lapsillasi on tuollainen isänmalli? Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

No eipä lapset mitään menetä, jos isä on tuollainen kusipää! Omani on aivan samanlainen ja arvaat varmaan ettei yksikään sisaruksistani+minä halua olla "isän" kanssa missään tekemisissä. Siitä sai, kun mustamaalasi äitiämme yms, yms...!

Alkuperäinen kirjoittaja Aborttiko pelastaa:
Saan kuulema selittää lapsille että kaikki on minun vikani jos en ole suostunut aborttiin.
....

Ei hyvää päivää, mikä tyyppi. Mutta joo, itse voisin kyllä hyvin vaikka meidän Jonin ylioppilasjuhlissa aikanaan kertoa koko lapsikatraalle totuuden eli, että isä olisi pitänyt yhteyttä, jos olisin aikaan tappanut meidän kuopuksen Irkun. Ei siinä varmaan lasten kauaa tarvitsisi miettiä, kuka on täys mulukku ja kuka ei

Herranen aika, huonoin syy ikinä tehdä abortti. Vaikka se onkin murha ja väärin suurimmassa osissa tapauksista. Ja sitten komppaan juupsista, haluatko, että lapsillasi on tuollainen isänmalli?

En sua voi pakottaa aborttiin. Eksäsi on ilmeisesti huolissaan, että joutuu antamaan nimensä (ja maksamaan elareita) lapselle, joka ei ole hänen. Avioliiton aikana alkunsa saaneet lapset ovat lain mukaan aviomiehen alkuun saattamia, vaikka oikeasti eivät olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Aborttiko pelastaa:
Saan kuulema selittää lapsille että kaikki on minun vikani jos en ole suostunut aborttiin.
....

Ei hyvää päivää, mikä tyyppi. Mutta joo, itse voisin kyllä hyvin vaikka meidän Jonin ylioppilasjuhlissa aikanaan kertoa koko lapsikatraalle totuuden eli, että isä olisi pitänyt yhteyttä, jos olisin aikaan tappanut meidän kuopuksen Irkun. Ei siinä varmaan lasten kauaa tarvitsisi miettiä, kuka on täys mulukku ja kuka ei

Näin tekisin varmaan myös minä, mutta vasta kun lapset olisi aikuisia.

Olen samassa tilanteessa,paitsi että jäin vaan yksin kun mies lähti koska tuli yllätysraskaus! Mitä miesltä uus mies on tilanteesta? Hänhän voi halutessaan vahvistaa isyyden lapsen syntymän jälkeen ja ottaa vastuun omasta lapsestaan! Ex nyt varm.kiukkuaa juuri siitä pelosta,että joutuu maksumieheksi ja toisaalta onhan tuo surullinen tilanne hänellekkin! Vaimo lähtee ja odottaa lasta toiselle miehelle, se vie ikäänkuin mahdollisuuden yhteen paluusta sun muuta...ero on aina kova paikka, eikä alusssa ainakaan välttämättä osaa käyt.niin fiksusti kun pitäisi, mutta aika tekee tehtävänsä! Ota huomioon myös se seikka jos jäät lapsen kanssa yksin, pärjäättekö?! Minulla jo 3 lasta, mutta isoimmat niin isoja että voivat auttaa erinäisissä kotitöissä ja hoitaa pienempiä silloin tällöin!

Itse en tekisi EXÄN painostuksesta aborttia joka ei edes ole lapsen isä eli ei mitään määräysvaltaa lapseen.
tosin, empä tekis aborttia edes sen uuden miehen käskystä.. :kieh:

En kyllä alkais sisaruksiakaan erottamaan toisistaan.. :|

Taas jätetään osa kertomatta. Eksän kanta voisi muuttua, jos et uhkaisi hänen joutuvan maksamaan elarit käenpoikasesta. Ei se tietty oikeuta aborttiin painostamiseen, mutta voisit myös miettiä omaa käytöstäsi.

vastaus otsikkoon: ei.
vastaus tekstiin: voi jessus näitä kullannuppuja. ei äijä vissii ihan se kirkkain lamppu kattokruunussa?

se o naine su kroppas, kantaa ite aborttiin en ota. ja voittehan te tehä sen sopparin ettei se ole velvolline makselee sul mitää jos se ny on ainoo asia joka sitä kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja dirlis:
se o naine su kroppas, kantaa ite aborttiin en ota. ja voittehan te tehä sen sopparin ettei se ole velvolline makselee sul mitää jos se ny on ainoo asia joka sitä kiinnostaa.

Mutta kun ap tarvitsee rahoituksen uudelle lapselleen.

Mitä ihmettä, annatko eksän pompottaa vaikka olette eronnut? Ei kuulu millään tavalla uusi raskaus hänelle. Älä vastaa, älä kommentoi , anna olla vaan. Jos mies tuon asian takia kostaa lapsille niin parempi olla ilman tuollaista välinpitämätöntä "kasvattajaa". Siun ittes pitäs nyt vaan tajuata että olette eronnut, ihan sanomattakin selvää ettei kukaan pysty sinua pakottamaan aborttiin.

Meillä on vanhin 9 ja nuorin 2v. Tämä lapsi syntyy vasta kun avioero on jo voimassa. Uusi mies haluaa pitää lapsen.
Exä taas todennäköisesti mustamaalaa minut jos jatkan raskautta. Itse en haluaisi aborttia sillä vastustan henk koht sen tekemistä. Lapsi on saanut alkunsa minipillereistä huolimatta. Uusi mies vahvistaa isyyden kyllä. Exä taas sanoo ettei hän voi pitää minuun yhteyttä jos synnytän lapsen sillä lapsi on muistutus siitä että löysin uuden miehen...liian vaikeaa kuulema. Huorittelu viestejä tulee iltaisin ja öisin...

Mitä hittoa se sun ex:lle kuuuluu saatko lapsen vai et. Se on sinun ja lapsen isän asia. Ihan varmasti jatkaa tollalinjalla myös tulevaisuudessa,jos nyt teet niinkuin hän tahtoo.

Harmittaa silti kun oltiin jo suht hyvissä väleissä ja sopimassa lasten asiat parhain päin exän työvuorojen mukaan ja yhteishuollossa..
Ymmärrän exääni sillä hän ei halunnut avioeroa joten on tottakai mustasukkainen, pettynyt ja vihainen. Avioliittoa kesti 8v joista 2viimestä vuotta meni täysin puihin...

Exäni on muuten tosi hyvä isä lapsilleen, täydellinen suorastaan. Mut meidän välit meni sen takia koko ajan myttyyn koska hän ei kestä mitään negatiivista itsestään. On suuttuessaan täysin narsistinen mitä ei sit muuten ole kuitenkaan...Mistään ei voi keskustella ja tämä on eräs niistä syistä jotka avioeroon johtivat..

Yhteistyössä