M
mymmeli
Vieras
Anna nyt sille ex miehelle vähän aikaa sulatella asiaa! Kyllä kaikki järjestyy, mutta nyt vielä tunteet kovati pelissa ja sokaisee järjen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsen isä haluaa pitää lapsensa, ei halua aborttia. (tosin sekin silti mun päätös,luvannut tukea mua joka tapauksessa) Hän tunnustaa lapsen ja on valmis olemaan isänä sille ja auttaa myös noiden mun omien lasten kanssa. Hänellä on itsellään lapsia omasta entisestä liitostaan...Haluaa myös lapsen omille nimilleen!
Alkuperäinen kirjoittaja e:Oletko sataprosenttisen varma, että tämän uuden lapsen isä haluaa vahvistaa isyytensä vielä silloinkin, kun lapsi syntyy (mihin on ilmeisesti vielä aika paljon aikaa)?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta siis tosiaan mä joudun kantamaan syyllisyyttä siitä että mun lapsilla ei ole enää isäänsä sitten. Exä sanoi ettei halua olla mun tai lasten kanssa enää tekemisissä lainkaan jos pidän tämän lapsen. Mulla on aika varattuna siihen ultraan missä varmistetaan raskaus ja saisin halutessani sen abortin, aika on jo huomenna...Mä vaan oon keskustellut tässä välissä lapsen isän, exän ja monen muun kanssa ja huomannut etten itse ole yhtään valmis abortoimaan lasta sillä sehän on minunkin lapseni...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta siis tosiaan mä joudun kantamaan syyllisyyttä siitä että mun lapsilla ei ole enää isäänsä sitten. Exä sanoi ettei halua olla mun tai lasten kanssa enää tekemisissä lainkaan jos pidän tämän lapsen. Mulla on aika varattuna siihen ultraan missä varmistetaan raskaus ja saisin halutessani sen abortin, aika on jo huomenna...Mä vaan oon keskustellut tässä välissä lapsen isän, exän ja monen muun kanssa ja huomannut etten itse ole yhtään valmis abortoimaan lasta sillä sehän on minunkin lapseni...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Moni kaveri vaan epäilee etten tule jaksamaan uuden lapsen kanssa sillä poltin itseni loppuun keväällä avioliitossa (monista erinäisistä syistä johtuen)
Itse en voi tietää miten tulen jaksamaan...Ystäväni myös sanovat että en voi olla varma (kuten en voikkaan) että tämä uusi mies sit kuitekaa tulee olemaan kestävä suhde...Mistäähän ei voi olla varma enneku elää ja näkee...
rv 7+6
Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖ...:No eipä lapset mitään menetä, jos isä on tuollainen kusipää! Omani on aivan samanlainen ja arvaat varmaan ettei yksikään sisaruksistani+minä halua olla "isän" kanssa missään tekemisissä. Siitä sai, kun mustamaalasi äitiämme yms, yms...!
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:Miehen vaikea luonneko oli syynä avioeroon? Eikö siihen ollut pikkuriikkistäkään syynä se, että vaimo teki lapsen toiselle miehelle?
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:Miehen vaikea luonneko oli syynä avioeroon? Eikö siihen ollut pikkuriikkistäkään syynä se, että vaimo teki lapsen toiselle miehelle?
Eikös siinä eron saamisessa mene aika pitkä tovi? Jos on rv 7 niin eroa on varmaan voitu hakea jo ajat sitten...