T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja venera:noin lyhkäsen mekon kanssa pitsillä koristellut legginsit käyvt paremmin kuin hyvin häihin. Kunhan ovat siistit, olet paremmin pukeutunut kuin moni muu suomalainen....mutta leggareiden kanssa sitten korkeakorkoiset kengät ehdottomasti, ainoastaan suomalaisnaiset pilaavat juhlapukeutumisensa korottomilla kengillä....
Alkuperäinen kirjoittaja buaaaah:Mä en jaksa mitään tollaisia tapaoppaita. Toki pukeudun siististi ja juhlavasti, mutta rajansa kaikella!
Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:Siis voi jeesus! Kuka oikeesti noudattaa noita ETIKETTEJÄ! Ei kai ne nyt mitkään linnanjuhlat oo!
Ja mä en tykkää sukkiksista ja niitä en suostu laittaan jalkaan! Joten jos joku mulkoilee mun "juhlapukeutumistani" ilman sukkiksia niin HALOO!
Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:Siis voi jeesus! Kuka oikeesti noudattaa noita ETIKETTEJÄ! Ei kai ne nyt mitkään linnanjuhlat oo!
Ja mä en tykkää sukkiksista ja niitä en suostu laittaan jalkaan! Joten jos joku mulkoilee mun "juhlapukeutumistani" ilman sukkiksia niin HALOO!
Alkuperäinen kirjoittaja Just juntti-elma:Alkuperäinen kirjoittaja buaaaah:Mä en jaksa mitään tollaisia tapaoppaita. Toki pukeudun siististi ja juhlavasti, mutta rajansa kaikella!
Emilynkö se täällä pelleilee????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:Siis voi jeesus! Kuka oikeesti noudattaa noita ETIKETTEJÄ! Ei kai ne nyt mitkään linnanjuhlat oo!
mielestäni HÄÄT ovat arvokkaammat ja suurempi juhla kuin joku linnanjuhla.
kunnioittakaa hääparia pukeutumalla arvokkaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Juntti-elinat liikkeellä:Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:Siis voi jeesus! Kuka oikeesti noudattaa noita ETIKETTEJÄ! Ei kai ne nyt mitkään linnanjuhlat oo!
Paljaat jalat eivät ole asiallisen, kunniallisen naisen asuste. Häissä ja muissa juhlissa ne pitää olla verhottuna. Ja kirkkoon ei mennä hihattomassa mekossa/paidassa. Voithan laittaa stay-upit? Etiketit on kivoja, niin harvoin on OIKEITA juhlia, joten niihin onkin sitten hauskaa valmistautua etikettiä myöten! Ihme ilonpilaajia täällä....
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun mielestä legginsit=pitkät kalsarit, oli ne miten koristeelliset hyvänsä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no,kysyn sitten vielä, että onko mun mekko liian lyhyt häihin, kun se ylettyy noin 5 cm polven yläpuolelle?
Alkuperäinen kirjoittaja tarkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no,kysyn sitten vielä, että onko mun mekko liian lyhyt häihin, kun se ylettyy noin 5 cm polven yläpuolelle?
alkuperäisessä viestissä kirjoitit, että ylettyy hieman YLI polven..