Voiko hyla-ihmiset..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä muistelisin, että ne ei oo vähälaktoosisia, luulis lukevan siinä pussissa :) En muista varmasti, kun kerran tein piirakkaa johon laitoin tuota crushia ja vieraaksi tuleva oli laktoosi-intolerantikko, niin laitoin vaan osaan, kun en muistanu oliko hän kokonaan laktoositon vai vain vähälaktoosinen :)
Hylahan on vaan valion tuotemerkki vähälaktoosiselle ruoalle... ja Into arla/ingmannin vastaava :)

[QUOTE="VIERAS";22901192]no lue paketista onko hyla. jos on sopiva, se lukee siinä[/QUOTE]

Kun ei ole sellaista tässä ja kauppaan en viitti mutu-tuntumalla mennä vaan varasuunnitelma pitää olla jos ei käykään. Mutta selvisi jo!

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä taas;22901227:
Löytyi tämä tieto netistäkin, vaikka ei pussia kaapissa ollutkaan :)
Suomikauppa.fi - Ulkosuomalaisen paratiisi! - Fazer Marianne Crush 150g
eli on vähälaktoosinen

Juu, löytyyhän ne. Mä vaan niin palstan orja että kaikki löytyy täältä nopeammin kuin googlettamalla. Kiitos sinullekin!

Ja juu, olet oikeassa tuossa hyla-tuotemerkista. Kätevämpi/helpompi vain kirjoittaa hyla kuin lapktoosi-intoleranssi...

Itselläni on todella vaikea laktovamma, mutta ei mielestäni aina voi odottaa, että toiset täysimääräisesti pystyvät tämän huomioimaan, joten kannan aina noita tabletteja mukana, vaikka ei niistä kovin paljon apua olekaan.

No musta taas on ihan kohteliasta että jos tietää ihmisen ruokarajoitteesta niin tekee hänellekin sopivia tarjottavia jos hänet on kerran kutsuttu. Nytkin yhdet Pätkismuffinssit ovat häneltä poissuljetut, joten muut tarjottavat ovat sitten hyvä olla hänelle sopivia.

Mulla on "ankara" laktoosi-intoleranssi jolloin hyla-tuotteilla ei merkitystä, vaan kaiken pitää olla TÄYSIN LAKTOOSITONTA!!! Missään nimeessä en oleta että muut alkaisivat kalliita tuotteita vain minun takiani ostamaan, joten yleensä olen kylässä syömättä :(

[QUOTE="vieras";22901313]Mulla on "ankara" laktoosi-intoleranssi jolloin hyla-tuotteilla ei merkitystä, vaan kaiken pitää olla TÄYSIN LAKTOOSITONTA!!! Missään nimeessä en oleta että muut alkaisivat kalliita tuotteita vain minun takiani ostamaan, joten yleensä olen kylässä syömättä :([/QUOTE]

No ei se lienee iso/kallis vaiva olisi tehdä joku sinullekin sopiva yarjottava jos sinut on kerran kutsuttu kylään.

Yhteistyössä