V
vierailija
Vieras
Eli itselläni tilanne se, että pieleen menneen suhdeyrityksen jälkeen en usko että ihastun kehenkään. On vielä tunteita edellistä kohtaan - tai no, lähinnä pettymys, suru... Eikä nyt muutenkaan ole sellainen olo, että haluaisin alkaa etsiä varsinaista parisuhdetta. Läheisyyttä ja seksiä kyllä kaipaan, mutta yhden illan jutut eivät sovi minulle (enkä ikinä saa niissä orgasmia, kokeiltu on). Nyt yksi ihminen on ollut jo pitkään tosi kovasti ihastunut minuun, on tuonut sen suoraan ilmi pariinkin otteeseen. Olen sanonut ihan rehellisesti, ettei minulla ole samoja tunteita. Periaatteessa ollaan kavereita.
Olisiko kauhean väärin yrittää jotain friends with benefits -tyyppistä juttua hänen kanssaan? Hän on siis todella mukava, ihana ihminen, mutta ei vaan oikein ns. "minun tyyppiäni". Sen vuoksi en usko että itse koskaan ihastuisin, vaikka kyllä tykkäänkin hänestä.
Olisiko kauhean väärin yrittää jotain friends with benefits -tyyppistä juttua hänen kanssaan? Hän on siis todella mukava, ihana ihminen, mutta ei vaan oikein ns. "minun tyyppiäni". Sen vuoksi en usko että itse koskaan ihastuisin, vaikka kyllä tykkäänkin hänestä.