Voiko ihminen nolata itteensä enää pahemmin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
Voi hävetys!!! :headwall: :headwall: :headwall:

No, tässä kun join ekan kahvimotin ja potin tupakin, nii tottakai tuli järkky kiire vessaan, ja kun varpusparvi oli tukevasti pöntössä nii huomasin että eihä täällä oo vessapaperia, vaan se on tässä tietsikka pöydällä...
sitte mie lähin juoksemaan tänne sellasessa tiukassa etukenossa perse paljaana. Ikkuna auki ja tottakai tuossa joku nuori mies kävelee ohi ja kattoo tänne päin... ja vittu sitä ilmettä!!!

:ashamed: :ashamed: |O |O :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Voi hävetys!!! :headwall: :headwall: :headwall:

No, tässä kun join ekan kahvimotin ja potin tupakin, nii tottakai tuli järkky kiire vessaan, ja kun varpusparvi oli tukevasti pöntössä nii huomasin että eihä täällä oo vessapaperia, vaan se on tässä tietsikka pöydällä...
sitte mie lähin juoksemaan tänne sellasessa tiukassa etukenossa perse paljaana. Ikkuna auki ja tottakai tuossa joku nuori mies kävelee ohi ja kattoo tänne päin... ja vittu sitä ilmettä!!!

:ashamed: :ashamed: |O |O :headwall: :headwall:

:laugh: Sorry..ei maha että naurattaa. Itse pesin käsisuihkulla kun ei ollutkaan
vessassa paprua.

:laugh:

Kuvittele että se varpusparvi päättää tulla just sillon kun olet kävelemässä kahden lapsen kanssa, ja se tavara tulee lahkeesta. Ai että miten kiva loppumatka :ashamed: samalla siinä lapset uhmailee jne. Sillon just tuntu et koko saakelin kylä kävelee vastaan ja nuhkii siinä mun kohalla.

Ketään koskaan ole niin paljoo voinu nolottaa... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:

Kuvittele että se varpusparvi päättää tulla just sillon kun olet kävelemässä kahden lapsen kanssa, ja se tavara tulee lahkeesta. Ai että miten kiva loppumatka :ashamed: samalla siinä lapset uhmailee jne. Sillon just tuntu et koko saakelin kylä kävelee vastaan ja nuhkii siinä mun kohalla.

eihän? :o :D

:laugh: :laugh: :snotty:

Voi vitsi, tästä irtos kyllä kunnon päivänaloitus naurut!! Ai kauheeta :D ja mä kun olen luullut, että vain mulle sattuu ja tapahtuu tollasia älyttömyyksiä, ettei meinaa kehtaa naamaansa enää näyttää! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:

eihän? :o :D

:laugh: :laugh: :snotty:

Tästä on onneks aikaa vuos että voi jo itekin asialle nauraa. Sillon en liikkunu ihmisten ilmoilla vähään aikaan, ja ihan varmahan se oli että se näky ja hais.

Yhteistyössä