Voiko ihminen nolata itteensä enää pahemmin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MITEN:
sairas täytyy ihmisen olla että tulee tommoisia täne kertomaan? Olisit pitänyt omana tietonasi vaan.

Sairas on se ihminen, joka järkyttyy /vetää herneen nenään toisen noloista hetkistä!
On sitä kamalammastakin täällä keskusteltu.

että elämä voi olla tylsää ja arkista, mutta ei silti tarvitse kadottaa viimeisiä hitusia sivistyksestä. Ap olisi takuulla keksinyt jotain muutakin kirjoitettavaa kun kuitenkin teki mieli olla esillä. Inhottaa että pidetään tiukkapipoisuutena ja huumorintajuttomuutena jos ei suostu alentumaan tuolle tasolle, kyllä sivistynyt ihminen pitää kakka- ja pissajuttunsa aivan omana asianaan. Ap on MOUKKA.

Alkuperäinen kirjoittaja MITEN:
sairas täytyy ihmisen olla että tulee tommoisia täne kertomaan? Olisit pitänyt omana tietonasi vaan.

niin kauan sinäkin ihmettelet miten tollasta voi tapahtua" normaaleille sairaille ihmisille"... mut sit kun se osuu kohdalle eka hävettää ja sitten naurattaa

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
että elämä voi olla tylsää ja arkista, mutta ei silti tarvitse kadottaa viimeisiä hitusia sivistyksestä. Ap olisi takuulla keksinyt jotain muutakin kirjoitettavaa kun kuitenkin teki mieli olla esillä. Inhottaa että pidetään tiukkapipoisuutena ja huumorintajuttomuutena jos ei suostu alentumaan tuolle tasolle, kyllä sivistynyt ihminen pitää kakka- ja pissajuttunsa aivan omana asianaan. Ap on MOUKKA.

kyllä. täys juntti, ja maalta kotoisin. siellä oon saanu sen kasvatuksen että juostaan perse paljaana pitkin peltoja ja tehdän tarpeet nurkalle :xmas:

Meillä oli joskus puucee navetan takana, toisella puolella pihaa. Kesken saunan mulle iski tajuton pissahätä ja juoksin sinne vessaan. Mennessäni nappasin pyyhkeen päähän, kun on pitkä tukka.
Kun kävelin takaisin saunalle, naapurin jäbä ajoi autolla just meen portin ohi. No morjestin sille tietysti, niinku aina. Se katto kovin oudon näköisesti mua. Sitten tajusin, et mulla on tosiaan se pyyhe päässä, ei muita vaatteita mailla halmeillakaan.
Ja oltiin muutettu just pari kuukautta sitten siihen...

Yhteistyössä