Voiko ihminen Rakastua jo Suomi 24 .ssä .Ilman että on tavattukkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie mie

Vieras
Siis minulla meil-kaveri suomi 24 .ssä.Ei olla vielä tavattu ,mutta päivittäin kirjoitellaan pitkiä pätkiä.Ja hän tuntuu niiin mukavalta.
Kaikkein ihmeellisintä tässä on se ,että joskus 5-v sitten kun erosin miehestäni eräs tuttu oli järjestämässä minulle sokko-treffejä.silloin en mukaan ystäväni ehdotukseen lähtenyt koska olin tavannut silloisen "mieheni".
Nyt on sitten valjennut että juuri tämä meili-tuttuni oli tätä mies johon olisin sokko-treffeillä tutustunut.
Ihan kuin monta vuotta on mennyt hukkaan kun silloin en kutsua ottanut vastaan.

Tottakai voit rakastua siihen mielikuvaan, joka sinulla on tästä miehestä.

Mutta sehän on vain sinun oma mielikuvasi hänestä, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, minkälainen hän todellisuudessa on.

[QUOTE="vieras";23447180]no ei ehkä rakastua mutta ihastua tietenkin! Hauska sattuma tuo kyllä joten nyt ehdottomasti tapaatte :)[/QUOTE]

Eikö olekkin:)
Laitoin profiilini tuohon suomi 24.ja jo neljäs yhteydenotto oli tältä mieheltä.
Muille en ole sitten kirjoitellutkaan.

Joo siellä se netin seuranhakupalvelussa munki pedofiiliksi paljastunut ex-puoliso etsiskelee itselleen uutta perhepakettia :( lycka till vaan kaikille jotka häneen lankee. Ja tää ei oo provo vaan näin on ihan oikeesti.

[QUOTE="vieras";23447237]Joo siellä se netin seuranhakupalvelussa munki pedofiiliksi paljastunut ex-puoliso etsiskelee itselleen uutta perhepakettia :( lycka till vaan kaikille jotka häneen lankee. Ja tää ei oo provo vaan näin on ihan oikeesti.[/QUOTE]

No tuo on surullista ja kamalaa .Luulen kuitenkin ettei ole tämä sama mies ,sillä hän asustelee lastensa kanssa yksinhuoltajana:)

[QUOTE="vieras";23447237]Joo siellä se netin seuranhakupalvelussa munki pedofiiliksi paljastunut ex-puoliso etsiskelee itselleen uutta perhepakettia :( lycka till vaan kaikille jotka häneen lankee. Ja tää ei oo provo vaan näin on ihan oikeesti.[/QUOTE]

Miten asia paljastui? Onko hänellä omia lapsia?

[QUOTE="vieras";23447297]Miten asia paljastui? Onko hänellä omia lapsia?[/QUOTE]

Juu on omia lapsia. On eka perhe ja sit tää toka perhe ja molemmista lapsia. On hyvin toimeentuleva, työssäkäyvä, hyvä ammatti yms. ulkoisesti kaikki kunnossa ja hyvin hyvin vakuuttava. Et varoituksen sananen. Netissä etsii itselleen uutta perhettä :(

Et voi olla oikeasti rakastunut, sillä se vaatii läheistä tutustumista. Voit olla ihastunut kuvitelmiisi tästä miehestä. Kannattaa tutustua kumminkin ennen kuin lähtee suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta!! Voi olla, että sulla on kamala tarve löytää joku ja rakastua ja nyt ajattelet, että tämä mies täyttää kuvitelmat. Ja tuo sattuma menneisyydestä vielä lisää tunnettasi.

[QUOTE="vieras";23447405]Juu on omia lapsia. On eka perhe ja sit tää toka perhe ja molemmista lapsia. On hyvin toimeentuleva, työssäkäyvä, hyvä ammatti yms. ulkoisesti kaikki kunnossa ja hyvin hyvin vakuuttava. Et varoituksen sananen. Netissä etsii itselleen uutta perhettä :([/QUOTE]

Mistä päin mies on? Itse olen vastannut joillekin miehille suomi24:n kautta... Aika epäilyttäviä tapauksia kyllä joukossa, tuskin uskallan vastata kenellekään enää.

Yhteistyössä