Voiko ikävämmin päivän enää alkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kello soi hyvissä ajoin, kierähdin miehen kainaloon ja meinasin vähän hempeillä, mies tokaisi "kusettaa aivan kamalasti!" ja ponkaisi pystyyn ja meni vessaan...(makoilee yleensä vartin verran joka aamu ennen nousua).
Vessasta sitten suoraan tietsikalle. Ei sanonut minulle mitään.
Tuli paha mieli.
Olen raskaana ja mieli herkkänä, mut ois kai tuossa voinut sanoa vaik et "näpit irti nyt rakas, ei ole aikaa/ei nyt jaksa!" tai jotain muuta ihan reilusti, eikä tolleen ujuttautua pois tilanteesta...ärsyttää tommonen.:ashamed:

No, olen todellakin nyt herkkänä ja vähän vaikea päästä käyntiin tänään, sen verran tuli tuosta paha mieli.:ashamed:

http://www.youtube.com/watch?v=VDUy5R9LunE
Auttaisko tää?

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No onko nyt täysin poissuljettua ettei tosiaan kusettanu kamalasti? Oisitko ny vähän herkkis....

Siis kyllä sillä kusetti kamalasti, mut lähinnä jäi ärsyttään tuo tyyli, ettei voi sanoa reilusti, ettei nyt hempeillä!
Ja kuten sanoin, olen erittäin herkkis tällä erää.

Olen myös viimeisilläni raskaana ja vähäisetkin tulkitsemani loukkaukset itkettävät yms... Koitetaan kestää. Tuntuu pahalta sun puolesta. Myöhemmin varmaan tulee uusi hetki. Koitetaan kestää. T. toinen hormoonihirmu

Meillä vkonloppuna vähän sama homma, yleensä makoillaan ja höpötellään aamuisin vähintään vartin verran ennenko noustaan, vkonloppuna mies kuitenkin silmät auki saatuaan vain ponkaisi ylös ja meni koneelle, kysyin että mitä sä teet? Mies tähän vaan että avaan konetta jos et nää.
Ja oli kuin ei olisi edes huomannut että jotain "jäi välistä". Vähän oli höntti olo itsellä, mutta ohi se meni äkkiä.

Voi ikävämminkin päivä alkaa... Esimerkiksi niin, että 1-vuotias on huutanut koko yön ja nukahtaa lopulta viideltä. Tunti sen jälkeen herää isosisko ja huutaa niin iloiset huomenet että se 1-vuotiaskin herää. Siinö vaiheessa pääsee äidiltä itku... Nukuttuja tunteja siis vajaat 1.

Mutta ymmärrän kyllä että tollaset tuntuu raskaana aina tuhat kertaa kauheammalta. Eikä noi miehet ikinä ymmärrä niitä hormooneja. Zemppiä! =)