Alkuperäinen kirjoittaja zz:Hei tiedättekö jonkin verkkokaupan josta voisi tilata sellaisen täällä vartioin minä koirakyltin jossa olisi todella vihaisen näköinen rotweiler?
Ei niissä taida olla kuvia valmiina, vain se teksti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja zz:Hei tiedättekö jonkin verkkokaupan josta voisi tilata sellaisen täällä vartioin minä koirakyltin jossa olisi todella vihaisen näköinen rotweiler?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei olekaan pakko olla, mut mä haluan tehdä taulun missä teen selväksi että täällä on kaksi suurta koiraa ja toinen ei ole mitenkään paras kaveri vieraille ihmisille!! ei ne täällä keskenään pyöri, mutta haluan varoittaa ihmisiä että tietävät mitä on vastassa...
Nyt alkoi kiinnostaa, et minkä rotuisia ne on?
tanskandoggeja.
On kuule ihan sen teen pihaan eksyjän oma moka jos ei ton kokoista koiraa itse huomaa, ilman kylttiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja jatkan itseni tarkennusta, tuosta murtovarkaille korvauksien maksamisesta, niin mielestäni tuolla kyltillä ei tuossa tapauksessa kyllä pitäisi olla mitään väliä.
Suomen laki nyt vaan sanoo niin, että koira ei saa purra, vaikka kyseessä olisi murtovaras. Niin tyhmää kuin se onkin.
Millään kyltillä ei voi pakoilla vastuutaan koiran puremisesta.
onkohan tällaisesta oikeasti oikeuden päätöksiä? En siis tarkoita että koira saisi ihmisiä purra, vaan aika hankalaahan tuo on opettaa olemaan varkaan purematta jättämistä esim. monille laumanvartijaroduille. Kotona nyt toki voi koiraa periaatteessa säilyttää niin, ettei pääse varasta puremaan (häkissä) mutta entäs ulkona jos esim. raiskaaja/varas käy kimppuun?
Mutta joo, ei tarvitse vetää herneitä nenään kenenkään, tietoisesti kirjoitan kärjistetysti.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:On kuule ihan sen teen pihaan eksyjän oma moka jos ei ton kokoista koiraa itse huomaa, ilman kylttiä.![]()
Mä pelästyin viime vuonna naapurissa vierailevaa bassettia, kun se makoili meen puutarhassa omenapuun alla. Oli tullut siihen varjoon pötköttämään ja mä meinasin kompastua siihen ja alkusäikähdyksessä huudahdin " IIK, HYLJE!".
Mun mies kiusasikin mua koko kesän aina ku nähtiin jossain bassetti, et "kato, joku ulkoiluttaa tuolla hyljettään".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja zz:Hei tiedättekö jonkin verkkokaupan josta voisi tilata sellaisen täällä vartioin minä koirakyltin jossa olisi todella vihaisen näköinen rotweiler?
Ei niissä taida olla kuvia valmiina, vain se teksti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:täältä löyty aika hauskoja
http://www.hauhau.com/netstore/product_catalog.php?c=333
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä tiedän että olen vastuussa jos koirani puree vaikka hankkisin valtavan neonkyltin et koira puree, älä tule...
mut tarkoitan sitä et kaverin portissa oli just tollanen älä koiraa varo vaan emäntää-kyltti ja joku katukaupustelija oli sit menny portista sisään ja kaverin rotikka oli säikäyttäny sen aika pahasti (ei käyny kiinni tai mitää, mut varmana pelästyis itsekukin kun sellanen yhtäkkiä tulis jostai nurkan takaa!)
no, tää katukaupustelija oli sit alkanu huutaa mun kaverille joka oli tullu paikalle kaikkee tappajakoirajuttua ja plaa ja siit tuli poliisiasia, se kaupustelija oli väittäny et se koira oli uhannu hänen henkeään ja jotain ja poliisi oli sanonu, että kyltissä pitää lukea se kulkeminen omalla vastuulla...
mut en tiedä mitä väliä sinänsä kun tosiaan omistaja on aina viimekädessä vastuussa..
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä tiedän että olen vastuussa jos koirani puree vaikka hankkisin valtavan neonkyltin et koira puree, älä tule...
mut tarkoitan sitä et kaverin portissa oli just tollanen älä koiraa varo vaan emäntää-kyltti ja joku katukaupustelija oli sit menny portista sisään ja kaverin rotikka oli säikäyttäny sen aika pahasti (ei käyny kiinni tai mitää, mut varmana pelästyis itsekukin kun sellanen yhtäkkiä tulis jostai nurkan takaa!)
no, tää katukaupustelija oli sit alkanu huutaa mun kaverille joka oli tullu paikalle kaikkee tappajakoirajuttua ja plaa ja siit tuli poliisiasia, se kaupustelija oli väittäny et se koira oli uhannu hänen henkeään ja jotain ja poliisi oli sanonu, että kyltissä pitää lukea se kulkeminen omalla vastuulla...
mut en tiedä mitä väliä sinänsä kun tosiaan omistaja on aina viimekädessä vastuussa..
No jos portissa on kyltti jossa lukee älä koiraa varo vaan emäntää, ni ajatteleehan sen heti hupitauluksi ja ettei talossa välttämättä ole edes koiraa. Jos siis oikeasti haluaisi koirasta varoittaa, ni kannattaisi varmaan vähän sitten kans miettiä, et mitä siinä kyltissä lukee :headwall: