voiko johtua sikainfluenssa rokotteesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kipeä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kipeä"

Vieras
Siis otin viime vuonna sikainfluenssa rokotteen,koska kuuluin riskiryhmään..
Ei mennyt kauaa kun minulla alkoi sairauskierre(keuhkoputkentulehdus yms)alkoi tammikuulta ja jatkui maaliskuulle,jolloin lääkäri kirjoitti minulle ison tehokuurin antibiootteja...
Olin syönyt kuuria viikon,kun sain lääkkeistä pahan allergisen reaktion ja sain kahtena päivänä peräkkäin kortisoonia pistoksena takapuoleen...
Sen jälkeen en ole voinut syödä särkyyn muuta lääkettä,kun buranaa...Muuten käteni ja naamani alkavat ensin punoittamaan ja turpoamaan hurjasti...
Aiemmin en ole ollut millekkään allerginen..
Keväällä sairastuin myös refluksiin,joka on ollut minulla todella pahana..pahoinvoinnista kouristeluun ja olen myös käynnyt sydänkäyrässä yms.sen takia...
Enkä voi lääkkeitä refluksiin syödä,koska saan niistä heti allergiden kohtauksen,jotehn lääkäri sanoikin että jos refluksi ei hellitä ,minut täytyy leikata...
Olen vaan miettinyt onko kaikki sairaudet lähtöisin tuosta ottamastani sikainfluenssa rokotteesta??

Sitä ennen en ole juuri kipeä ollut!!!

Onko muilla ollut oireita rokotuksen jälkeen??

voi johtua. Tätini on kärsinyt hengenahdistuksesta ja keuhkokuumeista, flunssista, allergiasta, ja mitä kummallisemmista jutuista pitkin vuotta sen takia että otti silloin viime talvena rokotteen. Ei ole suunnilleen tervettä päivää nähnyt sen jälkeen. Ja keuhkoissa muutoksia rokotteen takia. Lääkärit kummissaan, että millä sais ihmisen kuntoon.

Oletko aiemmin syönyt samaa lääkettä, jota lääkäri määräsi? Eihän siinä tarvitse olla kuin yksi tietty aine, joka allergisoi. Refluksi tai joku muu paha vatsa-oire voi aiheutua liiasta lääkkeiden syönnistä kuten buranan jatkuvasta syönnistä. Itselle kävi nimittäin näin. Sain polvioperaation jälkeen burana ja panacod kuurit. Siihen lisäksi vielä lihasrelaxantteja ym. niin eikös n. vähän ajan päästä ollu jokin vatsahäikkä kun keksken ruokailunkin tuli kivoja vatsakramppeja. Voisin veikata, että sinulla on noi vatsanpeitteen sen verran vaurioitunut, että ei kestä enää lääkkeitä.

voi johtua. Tätini on kärsinyt hengenahdistuksesta ja keuhkokuumeista, flunssista, allergiasta, ja mitä kummallisemmista jutuista pitkin vuotta sen takia että otti silloin viime talvena rokotteen. Ei ole suunnilleen tervettä päivää nähnyt sen jälkeen. Ja keuhkoissa muutoksia rokotteen takia. Lääkärit kummissaan, että millä sais ihmisen kuntoon.

Mitä muutoksia keuhkoissa on? Onko jäänyt keuhkokuumeesta vai jotain muuta? Itsekin oon huolestunut omasta terveydestäni, erilaisia oireita ilmaantunut mullekin, mm keuhkoihin.

[QUOTE="vieras";22262072]Oletko aiemmin syönyt samaa lääkettä, jota lääkäri määräsi? Eihän siinä tarvitse olla kuin yksi tietty aine, joka allergisoi. Refluksi tai joku muu paha vatsa-oire voi aiheutua liiasta lääkkeiden syönnistä kuten buranan jatkuvasta syönnistä. Itselle kävi nimittäin näin. Sain polvioperaation jälkeen burana ja panacod kuurit. Siihen lisäksi vielä lihasrelaxantteja ym. niin eikös n. vähän ajan päästä ollu jokin vatsahäikkä kun keksken ruokailunkin tuli kivoja vatsakramppeja. Voisin veikata, että sinulla on noi vatsanpeitteen sen verran vaurioitunut, että ei kestä enää lääkkeitä.[/QUOTE]

Joo,vuotta aiemmin söin samanlaisen pitkän lääkekuurin ilman mitään haittoja...
Tää mun refluksi vaan on tosi paha...
Olis kiva kun sen vois kuitenkin ilman leikkausta hoitaa poiskin..

ah. joo.

keuhkomuutokset ei käsittääkseni ole samanlaisia kuin yleensä keuhkokuumeen jälkeen, mutta en tiedä sen tarkemmin kuin ettei lääkäreilläkään ole oikein neuvoja. Ja Tädilläni on ollut kaikenlaista keuhkoihin liittyvää ongelmaa koko ajan ja on joutunut käymään ihan "terveenä" ollessaankin spirralla päivystyksessä. Ei pitäis olla mitään vikaa mut kun on vikaa ja koko ajan. Nyt on käynyt hermoratahieronnoissa ja alkanut voida paremmin. Mutta peruslääketiede ei ole oikein osannut auttaa tätiäni.

Yhteistyössä