Kun kaveri pyysi kaasoksi ja tottakai suostuin, on myös meidän lapsen kummi. Mutta jo ennen tätä pyyntöä otti kovasti etäisyyttä eikä tunnu enään olevan aikaa (halua?) tavata. Nyt olen siis kaason virassa ollut 2kertaa mukana ostoksilla, katsomassa pukukankaita jolloin en tajua kyllä mitä mulla siä tehtiin koska ompelija oli myös siellä ja sen kanssa valitsi ne. Hänellä on myös toinen kaaso ja toka kertaa oltiin kolmin shoppailemassa ja juteltiin kuka mitäkin tekee. Itse en ole naimisissa enkä ole ikinä kaasonakaan ollut ja tämä toinen on molempia. Hoitaa asioita kun kerran on kokemusta. Minulle ei oikeastaan annettu mitään tehtävää, lupasin kirjoittaa runoja mistä voisi valita kutsuun ja ne olenkin tehnyt. Mutta morsiampa ei soita eikä pidä mitään yhteyttä, käsitän kumminkin, että se olisi ensisijaisesti morsiamen asia ilmoitella milloin esim. niitä kutsuja aletaan tekemään (sanoi, että tehdään yhdessä kaikki) häihin on nyt enään aikaa jotakuinkin 2kk eli eikö niiden kutsujen pitäisi jo pian olla valmiina? Kehtaanko soittaa ja sanoa että helvettiäkö se tekee mulla kaasona jos ei sitten edes kerro mitä pitää tehdä/ei ole mitään tehtävää muutakuin sitten häissä seistä edessä kimppua pitämässä jollei se toinen pidä sitten sitäkin...