Voiko katsoa netistä ohjelmia tv:n kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/ff/SVideoConnector.jpg/200px-SVideoConnector.jpg tommonen kaapeli, maksaa about 5euroa. sitte kato että onko sun koneessas paikkaa tollaselle päälle, jos on, niin sitten voit liittää tuon kaapelin avulla koneen telkkariin kiinni niin että saat kuvan koneesta siihen :D

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä laitan ihan tavallisella näytön piuhalla koneen telkkariin kiinni, ja äänet teatteriin :p

Eli miten? Tahtoisin siis nähä Rokkarille morsian kaudet 1 ja 2, mutta miten saisin nähtyä ne netin kautta töllöön?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä laitan ihan tavallisella näytön piuhalla koneen telkkariin kiinni, ja äänet teatteriin :p
Eli miten? Tahtoisin siis nähä Rokkarille morsian kaudet 1 ja 2, mutta miten saisin nähtyä ne netin kautta töllöön?
Ihan ensin sinulla pitää olla telkkarissa sopiva liitäntä. Esimerkiksi S-video, DVI tai VGA. Vastaava ulostulo pitää tietysti löytyä myös tietsikasta ja VGA-liitinhän on jokaisessa koneessa eli se liitin johon ulkoinen näyttö liitetään.

Lisäksi tarvitset tietysti vielä sopivan kaapelin. Mulla läppäri on töllössä kiinni VGA-piuhalla ja äänet menee kuulokeliitännästä erilliseen kotiteatterivahvistimeen mutta sen voi liittää myös TV:n vastaavaan sisäänmenoon joka on aktiivinen telkkarin ollessa VGA-tilassa.

Lisäksi kolvailin itse parista vastuksesta, parista diodista, yhdestä kondensaattorista ja infrapuna-anturista tietsikan sarjaporttiin liitettävän vastaanottimen jonka kautta voin ohjata tietokonetta tavallisella kaukosäätimellä. Kaikki mediat talletan verkkolevylle josta niitä voi toistaa kämpän kaikilla tietokoneilla.

Yhteistyössä