voiko kenkä hajottaa jalan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstapotilas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palstapotilas

Vieras
pidin piiitkästä aikaa yksiä tennareitani (mitkä olen lähes puhki käyttänyt) kunnes mun jalka kipeyty tosi paljon! itkua väänsin kun linkkasin kotiin niillä kengillä kaverin luota.
pääsin kotiin, niin jalkapöytää särki aivan saakelisti ja koko jalkapöytä oli aivan turvonnut! varpaiden liikuttaminen sattui, ihankun se isovarpaan jänne (?) olis jotenkin "vaurioitunu".

mitään siihen jalalle ei ole osunu tai tippunu, ainoa mikä tulee mieleen on noi kengät.

ja voin kertoa, että tästä on yli viikko ja vaikken niitä ko.kenkiä pidä niin toi jalka on nyt kaikkien kenkien jäljiltä turvoksissa ja kipeä... huomena lääkäriin, jos saan kyydin kun autolla ajaminenkin pistää puremaan hammasta.

mikään ötökkäkään tuskin on pistänyt, ei ainakaan näy pistokohtaa, ei kutise yms...

mitä tää voi olla?

nivelrikko (artroosi)?

Mulle tuli samanlainen kaks kuukautta sitten, edelleen melkoisen kipeä varsinkin jos jalkaa käyttää enemmän. Pitää kai tästä kans vääntäytyä lääkäriin kysymään mitä vois olla :(

hetken olin taas ulkona kun ei malta sisällä olla ja jalka kipeyty jo siitäkin! enkä siis mitään huhkinut siellä vaan ihan olis paikoillani.
voi kökkö!

jos on marssimurtuma niin tuleekohan pitkäkin sairasloma? mä en haluuuu.....

Yhteistyössä