Voiko kipu imetyksen aikana/jälkeen johtua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuivatisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuivatisu

Vieras
siitä, että juon todella vähän nestettä? Tiedän et pitäis pystyä juomaan vähintään 3 litraa päivässä mut ku ei mee alas :/ Kaveri meinas et jos se kipu, mikä mulla on imetyksen aikana ja sen jälkeenkin johtuu siitä et rinnat joutuu tekeen niin tiukasta sen maidon. ??? Jäin kyl iteki miettiin et johtuiskohan tuosta. Maitoa kuitenki riittää vauvalle ihan hyvin.

Mulla tuntuu toisessa rinnassa aina välillä sellasta viiltävää kipua, siinä ihan nännissä ja sen alla. Johtuu vauva otteesta, se kipu voi jatkua pitkäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
varmaan... kroppa on suunniteltu niin että lapsi saa kyllä omansa, olit sitte raskaana tai imetät. Sun hyvinvoinnista on kyse jos on puute jostain...

eikö sua janota? imetyksen alkuvaiheessa mä join useita litroja vettä + pari kannua mehua päivässä, ja lisäks kahvia, teetä ja kaakaota ilta- tai välipaloilla... se juominen tuli siis ihan omien tuntemusten mukaan

Sehän se niin outoa onki ku ei janota sit pätkääkään tavallista enempää. Eli voisin käytännössä olla lähes juomatta monta päivää. Silloinki ku en imetä tai ole raskaana juon vain noin 1 l päivässä ja sekin tulee kahvista ja teestä tai mehusta.