Voiko lääkitys pahentaa oireita? Hiivasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetyttää vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetyttää vaan

Vieras
Eli otin sen kerta-annoslääkityksen puikkona ja voiteena pari päivää sitten hiivatulehdukseen. On menossa rv 35 ja neuvolasta suositeltiin otettavaksi kun kerroin että valkovuoto on vähän kellertävää. Kutinaa ei ollut. Nyt pari päivää puikon jälkeen on alkanut kutina ja valkovuoto on lisääntynyt sekä muuttunut entistä keltaisemmaksi. Eikö lääke ole auttanut vai onko se pahentanut oireita?

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mulla ei raskausaikana auttanu noi canestenit ym. pyysin sit sellasen mikä otetaan suun kautta,on tosi tuju lääke ja lähti vaiva eikä tullu takas..

Muistatko nimeä? Pitää varmaan sellaista pyytää jos ei tää auta.

Vai auttaisko sellainen kolmen päivän puikkokuuri paremmin kuin kerta-annoslääke? Mulle on aina vaan apteekissa suositeltu canestenin kerta-annosta jossa mukana voide.

mä muistan lukeneeni hiljattain että jollekin oli raskausaikana juuri tota 3 päivän kuuria suositeltu ennemmin ku sitä 1 pvän. itellä ei hiivaongelmaa joten en osaa omasta kokemuksesta sanoo mitää..

Pyydä pevaryl-resepti. Todella paljon parempi lääke kuin canestenit ja gynot! Raskaana voi käyttää semmosta pitempää15pv tai lyhempää 3pv puikkokuuria, joka toimii tosi hyvin. Sitte siinä on vielä voide jolla voi rasvata ulkosynnyttimet ja miehen... :D

Yhteistyössä