?
-
Vieras
siis mä tarkotan sitä että meillä nyt on muutama pieni lapsi,pahat rahavaikeudet ja mies on alkkis,käy kylläkin töissä.
voiko masennus iskeä vaikka meillä näitä ongelmia ei olisikaan?
siis että vaikka elämässä kaikki ois ok niin voiko ihminen masentua?
mä tässä mietin vain et vaikka mulla näitä huolia jne niin voinko näillä syillä masentua?
joskus tuntuu et mies ei ymmärrä et voi olla masis,vituttaa vaa joskus ihan kaikki!!
ja tuntuu välillä et iloa ei oikeen löydy sit millään,mikään ei oikeen jaksa innostaa :/
mutta sitte hyviäkin päiviä on,innostaa lähtee kahvitteleen kaverille jne.
mä en vaa halua syyä mitään hiton lääkkeitä ku mä pelkään et niihin jää koukkuun,jos mulla onkin niin hyvä olo niiden kans et ajattelen et ilman niitä taas kaikki on paskaa ja tylsää,ei,mä en halua syödä lääkkeitä!
mut voiko masennus parantua nuin vain?
oiskjo apua vaikka jos kävis ihan jutteleen vaikka jollekkin psykologille,ihan tuntemattomalle? tutulle mun on vaikea puhua meiä asioista
olikoha tää iha sekava alotus..
voiko masennus iskeä vaikka meillä näitä ongelmia ei olisikaan?
siis että vaikka elämässä kaikki ois ok niin voiko ihminen masentua?
mä tässä mietin vain et vaikka mulla näitä huolia jne niin voinko näillä syillä masentua?
joskus tuntuu et mies ei ymmärrä et voi olla masis,vituttaa vaa joskus ihan kaikki!!
ja tuntuu välillä et iloa ei oikeen löydy sit millään,mikään ei oikeen jaksa innostaa :/
mutta sitte hyviäkin päiviä on,innostaa lähtee kahvitteleen kaverille jne.
mä en vaa halua syyä mitään hiton lääkkeitä ku mä pelkään et niihin jää koukkuun,jos mulla onkin niin hyvä olo niiden kans et ajattelen et ilman niitä taas kaikki on paskaa ja tylsää,ei,mä en halua syödä lääkkeitä!
mut voiko masennus parantua nuin vain?
oiskjo apua vaikka jos kävis ihan jutteleen vaikka jollekkin psykologille,ihan tuntemattomalle? tutulle mun on vaikea puhua meiä asioista
olikoha tää iha sekava alotus..