Voiko mennä näin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Että on raskaana mutta testi ei sitä vielä näytä?Mulla on selkeitä oireita mutta testi näyttää negaa...Menossa kp27/29...Taisin testata liian hätäseen?:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Että on raskaana mutta testi ei sitä vielä näytä?Mulla on selkeitä oireita mutta testi näyttää negaa...Menossa kp27/29...Taisin testata liian hätäseen?:)

Voi hyvinkin olla väärä nega. Ei kannata olla hätäinen vaan odottaa mielummin yli ajan kun menkkojen pitäs tulla. Tee uusi testi myöhemmin.
 

Similar threads

S
Viestiä
9
Luettu
385
Aihe vapaa
noora harmailee
N
T
Viestiä
3
Luettu
384
Aihe vapaa
"toiveikas"
T
K
Viestiä
6
Luettu
249
?

Yhteistyössä