V
vieras
Vieras
Perheen yhdellä lapsella vesirokko niin voiko terveen kanssa mennä vauvauintiin vaikkei ole vielä sairastanut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikäs sen estäis?
Alkuperäinen kirjoittaja syksy:no ei todellakaan voi mennä. olette taudinkantajia itse. uskomatonta, miten kerta oisensa jälkeen täällä on näitä kyselyitä, "voimmekomennä nnn paikkaan kun vauva ei ole nyt puoleen tuntiin oksentanut kun kaikilla perheessä on noro-virus" tyyppisiä kysymyksiä.
kun ollaan sairaana ollaan kotona ja kun perheessä on tarttuva sairaus jo järkikin sanoo, ettei silloin voi mennä muualle tartuttamaan.
mun serkku aikoinaan melki suuttui mulle kun kilesin tulemasta tapahtumaan, jossa oli 40 aikauista ja 25 lasta kun tämä nuorempi poika ei vielä ole vesirokossa kun vanhempi on... just joo.
eli pysytte kotona!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä on kyse melkein 2vuotiaasta.
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä on kyse melkein 2vuotiaasta.
Hei, menkää vaan. Jos olisi riski tartuttaa monia oikeasti pieniä vauvoja (eli jotain puolivuotiaita), niin en lähtis. Mut jos kaikki uijatkin on parivuotiaita, niin ei se mahdollinen tartuntakaan niin kauheaa ole, osa varmaan rokon jo sairastanutkin tai ehtinut hankkia rokotukset. Ja eskarilaisen kohdallahan tilanne on se, että suuri osa hänen ryhmäläisistään on todennäköisesti jo rokon sairastanut, joten hän ei kovin suurta riskiä aiheuta.