voiko mies käyttäytyä ihastuneena 'tylysti'?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rgrsegserg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rgrsegserg

Vieras
Miehellä on huono itsetunto ja on myös käsittääkseni ujo naisjutuissa vaikka muuten onkin sosiaalinen ihminen. Kun tämmöinen ihminen ihastuu niin voiko tämä alkaa käyttäytyä viileästi naista kohtaan esim. kavereiden edessä? Tai voiko tämä töksäytellä naiselle asioita, jotka loukkaavat esimerkiksi puolustusmekanisminä tai jonkun muun syyn takia? vai kertooko nämä asiat ettei mies vaan ole kiinnostunut?

no mulla vähän samanlaisia kokemuksia tuosta nykyisestä miehestäni, silloin ennen seurustelua, välillä ihan kiva ja välillä vähän enemmänkin välinpitämätön eli kuulostaa ihan tutulta.. kunnes sitten sai suunsa auki ja myönsi ihastuksensa. nyt ollaan kihloissa ja yhessä ollaan oltu jo yli 5 vuotta :heart: tsemppiä sulle, kyllä se siitä :)

[QUOTE="Ehkä";27384515]no mulla vähän samanlaisia kokemuksia tuosta nykyisestä miehestäni, silloin ennen seurustelua, välillä ihan kiva ja välillä vähän enemmänkin välinpitämätön eli kuulostaa ihan tutulta.. kunnes sitten sai suunsa auki ja myönsi ihastuksensa. nyt ollaan kihloissa ja yhessä ollaan oltu jo yli 5 vuotta :heart: tsemppiä sulle, kyllä se siitä :)[/QUOTE]

Kauanko teijän juttu kesti ennenkuin aloitte seurustelemaan? En tiedä miten miestä painostamatta liikaa saisin kaivettua niitä todellisia tunteita esille. Kännissä hän on sanonut että olen hirveän ihana, ja olisi halunnut pyytää ulos joku ilta mutta ei sitten uskaltanut, ei tiedä mitä tekisi kanssani ym... mutta ikinä ei mitään kuitenkaan selvinpäin tapahdu eikä juttu etene mihinkään ja välillä mies ikäänkuin perääntyy ja käyttäytyy tylyhkösti tai sanoo jotain millä tietää, että saa minut suuttumaan tai esittää kavereidensa edessä välinpitämätöntä

se oli sellaista kissa hiiri leikkiä useamman vuoden. kyllä! luit oikein, useamman vuoden! meilläkin oli piiitkään vaan känni sekoiluja ja välillä olin varma, että tunteita miehellä on, kun käytös oli niin ihanaa ja sitten taas tulin pilvilinnoista rytinällä alas, koska kun oltiin selvinpäin niin oli ihan eri ääni miehellä kellossa.. nyt se kaikki naurattaa, mutta sillon se oli aika rikki repivää touhua, kun itselläni niitä tunteita kuitenkin oli. Sitten aloin itsekin esittämään tylyä. humalassakin ja näytin, että muitakin ottajia olisi. niin siitä varmasti sitten miehen silmät aukesi, tosin, ei sekään heti auttanut. Mutta omasta kokemuksesta voisin rohkaista, että rakkaudesta tuo hevonenkin potkii :heart: :D

[QUOTE="Ehkä";27384681]se oli sellaista kissa hiiri leikkiä useamman vuoden. kyllä! luit oikein, useamman vuoden! meilläkin oli piiitkään vaan känni sekoiluja ja välillä olin varma, että tunteita miehellä on, kun käytös oli niin ihanaa ja sitten taas tulin pilvilinnoista rytinällä alas, koska kun oltiin selvinpäin niin oli ihan eri ääni miehellä kellossa.. nyt se kaikki naurattaa, mutta sillon se oli aika rikki repivää touhua, kun itselläni niitä tunteita kuitenkin oli. Sitten aloin itsekin esittämään tylyä. humalassakin ja näytin, että muitakin ottajia olisi. niin siitä varmasti sitten miehen silmät aukesi, tosin, ei sekään heti auttanut. Mutta omasta kokemuksesta voisin rohkaista, että rakkaudesta tuo hevonenkin potkii :heart: :D[/QUOTE]

Onpas ihana kuulla, että teidän tarinasta tuli totta, koska kuulostaa niin tutulta. Meilläkin tämmöistä ollut useamman vuoden. Nyt on vaan ihan tyhjä olo kun en tiedä mitä tapahtuu vai tapahtuuko ikinä mitään. Tyyppi sanoi kännissä jotain mikä loukkasi minua ja lähdin mitään sanomatta kävelemään hänen luotaan kotiin. Tästä nyt pari viikkoa ja tavallaan pelottaa että lopettaako mies tähän sen vähänkin jutun tai soittaako enää ikinä edes kännissä että saisin tilaisuuden yrittää vähän pistää selkää seinää vasten tms..

Yhteistyössä