Voiko minipillereitä käyttää "katumuspillereinä"???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a-p-u-v-a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a-p-u-v-a

Vieras
tilanne se että reilu 2vrk sitten mies kännipäissään pani mua ilman ehkäisyä, itse nukuin ja olin myös pari siideriä ottanut, silloin nukun tosi sikeästi enkä herää tuollaiseen (tai kuvittelen että se on unta).
eli siis vahinko käynyt ja ilmeisesti juuri oviksen aikaan :(
mies sattui juuri tästä vasta mainitsemaan!! ei pääse enää katumuspillereitä hakemaan, mutta kaapissa minipillereitä, jos niitä alkaa ottaa nyt, voiko hedelmöittminen estyä tai tulla alkuraskauden keskenmeno? tai jos niitä ottaisi tupla-annoksen?
raskaus juuri nyt olisi katastrofi :´(

No ei voi. Miksi et säännöllisesti sitten syö niitä, jos kerran sulla niitä on? Eikä taida enää katumuspilleritkään auttaa. Mutta on kyllä aika ihmeellistä elämää :o

Jessus! ompa luotettava mies! |O PANI SUA ILMAN EHKÄISYÄ KUN SÄ NUKUIT?!?!! :o
en usko että minipillerit toimii ihan noin. eihän niissä oo ehkäisytehoa silloinkaan jos niitä ei ota samaan kellonaikaan..
(vai onko tää provo...) :headwall:

mulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy, siksi nuo minipilleritkin jääneet kaappiin. myöskään kuparikierukka ei käy kun menkat jo valmiiksi tosi runsaat. ei ole provo ei :´(

Täytyy nyt vaan toivoa että pikkusiittiö ei löytänyt munasolua... :ashamed:
Kamala tilanne. Saitko tietää vasta nyt että sua on pantu vai mikset aikaisemmin hakenut jälkiehkäisypillereitä? EIKUN JAA , lukihan se tuola ylhäällä nyt kun tarkemmin luin . :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
No ei siihen nyt enää 2vrk jälkeen mikään auta.. oottelet vaan menkkoja ja jos ei tule ni sitten abortille mars mars!!

Siis varmaan oon kauhee ihminen ku tälle nauran, mut sain kyllä niiiin makeat naurut tosta kommentista, että vedet tippu silmistä!

Jotenki huvittavasti niin ku abortti ois sama asia ku viedä roskat... MARS MARS =D

Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
Ei voi. Eikö normaalit ehkäisypillerit estä munasolua irtoamasta niin että jos vahinko on tapahtunu, niin "viralliset katumuspillerit" kehiin...

Ja tähän vielä lisäisin, että pistä ukko hakeen ne pillerit perkele!!! On sen kyllä velkaa.

no mies oli aikas tuiterissa, tuon sitten kumminkin muisti NYT mainita, olen vihainen.. ja tosiaan niin sikeäuninen itse ja kun melko harvoin edes juon mitään plus univelat päälle, niin olen keskellä yötä tosiaan ihan tokkurassa.

ap

Eipä taida jälkie-pilleritkään enää auttaa. J ane muuten toimii toisin, kuin tavalliset e-pillerit. Tavalliset pillerit estää munasolun irtoamisen ja jälkiehkäisypillerit estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen.
Jos sulla on niitä minipillereitä, mikset ole käyttänyt niitä säännöllisesti ojeen mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä taida jälkie-pilleritkään enää auttaa. J ane muuten toimii toisin, kuin tavalliset e-pillerit. Tavalliset pillerit estää munasolun irtoamisen ja jälkiehkäisypillerit estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen.
Jos sulla on niitä minipillereitä, mikset ole käyttänyt niitä säännöllisesti ojeen mukaan?

mainitsin tuon jo ylempänä, että mulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy, ei minipilleritkään. hain niitä kun neuvolasta ilmaiseksi sai, mutta totesin että eivät käy mulle.

Yhteistyössä