Voiko mitenkään opiskella kun vauva syntyy tammikuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveitako vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveitako vain

Vieras
Mulla on ongelma, todella suuri. Haen koulutukseen johon ehdottomasti haluaisin, mutta kun satun olemaan raskaana ja vauva syntynee tammikuussa. Onko täysin tuhoontuomittu ajatus tuo opiskelu, vai voisinko synnyttää vauvan ja palata vauvan kera opiskelupaikkaan eli siis hoitaa ne molemmat asiat jotenkin? Onks kukaan muu opiskellut niin että kesken opintoja käynyt synnyttämässä?

no mä kävin kesken opintojen synnyttämässä, mutta olin vuoden äitiyslomalla. Nyt myöhemmin ajatellen olisin pojan kanssa voinut käydä luennoilla silloin kun hän oli ihan vaavi, ainakin ekan ½v. Nyt ei kyllä tuon 1,5v:n kanssa onnistuisi :D

Heip!

Minä olen viimeisilläni raskaana (vkoja 39+4) ja aloitin uuden alan opiskelut tammikuussa kun olin juuri tullut raskaaksi. Kevätlukukauden kävin normaalisti koulua. Nyt kesän olen lomaillut, pian synnytän ja syksy on vielä vähän avoin. Aikomuksena on kuitenkin jatkaa opiskeluja jaksamisen mukaan ainakin jossain määrin. En ehkä ihan kaikkia kursseja, mutta jos edes jotain! Minulla helpottaa se, että opiskelu on suurimmaksi osaksi etäopiskelua (4 lähipäivää kuussa, ne vieraalla paikkakunnalla 130 km päässä )

Täytyy nyt katsoa. Ja tämä koulutus ei siis kestä kuin vuoden eikä siitä valmistu. Se vaan tekisi mulle hyvää ja olisi mielenkiintoinen pitkän kotona olon jälkeen. Jospa se vauva syntyisi hiukan etuajassa vaikka joululomalla ja kiikuttaisin sen mukaan opiskelupaikalle, jossa voisin imettää ja vaihdella vaipat. Tai sitten unohdan koko jutun :/