Voiko mitenkään päin olla raskaudesta kyse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko kenellekkään käynyt näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko kenellekkään käynyt näin

Vieras
Epäilen että olisin raskautunut edellisestä kierrosta ja että menkat olis ollut ns. valemenkat. Koska nyt on useampana päivänä ollut aamuisin paha olo, kahvi ei maistu, jotain saan sentään syötyä ja paha olo menee itsekseen ohi tuoss 11 maissa. Oon töissä vanhusten parissa ekaa kertaa eläissäni olen ruvennu yökkimään paskavaippoja vaihtaessa, enne ei oo siis yhtään tehnyt pahaa. Sit oon ollut tosi väsynyt, töiden jälkeen ei jaksa muuta kuin maata sohvalla ja odottaa että pääsee nukkumaan.

Edelliset menkat alko 31.pv, ne alko tosi paljon aikasemmin kuin piti, vuoto oli normaalia, mutta kesti vain 4 päivää (8 sijaan). Jos olisin raskaana niin rv olisi 5+5 suunnilleen.

Vai mikä mua oikein vaivaa?!

En uskalla vielä tältä pohjalta tehdä raskaustestiä, kun niin kauan on yritetty ja miljoonasti petytty :( Kunhan aloin tätä oloani ihmettelemään. Todella epätodennäköistähän se raskaus tässä tilanteessa olis.

Ei auta kuin oottaa ja katsoa muuttuuko olotila.

[QUOTE="a.p";23163402]En uskalla vielä tältä pohjalta tehdä raskaustestiä, kun niin kauan on yritetty ja miljoonasti petytty :( Kunhan aloin tätä oloani ihmettelemään. Todella epätodennäköistähän se raskaus tässä tilanteessa olis.

Ei auta kuin oottaa ja katsoa muuttuuko olotila.[/QUOTE]

En nyt tahdo tahalleen toivoasi herätellä. Mutta viimesimmässä raskaudessa, miulla tuli vielä yhdet menkat raskautumisen jälkeen. Nekin kylläkin poikkesi normaaleista menkoista. Mutta vielä silloin en edes ajatellut mahdollisuutta, että olisi raskautuminen tärpännyt. Mutta rinnat olivat viimeisten "menkkojen" aikoihin/jälkeen ensimmäinen merkki raskaudesta. Rinnat turposivat jo heti alkuunsa.

Vaikkakin olisi ehkä pettymys tiedossa. Niin minä en malttaisi siun tilanteessa odotella, vaan tekisin testin mahd pian :). Mutta olenkin malttamaton persoona,

Mulla oli kanssa tässä kolmannessa raskaudessa epänormaalit menkat. Tuli vaan sellaista tuhruvuotoa eikä oikeastaan alkaneet kunnolla ja kesti vaan pari päivää, vaikka normaalisti oli noin kuuden päivän mittaiset. Sinuna kyllä tekisin sen testin. Ja aikasemmista mulla ei ole tullut noita valemenkkoja.

Siis ei helvetti. En tajua näitä ketjuja joissa kysellään "oonkohan raskaana", mutta ei kuitenkaan tehdä testiä?? Varmaan enemmän helpottaa tieto siitä, että onko vai ei, kuin se että vatvotaan sitä täällä ketjuissa, että olisinkohan?? Hohhoijjaa.

Siis ei helvetti. En tajua näitä ketjuja joissa kysellään "oonkohan raskaana", mutta ei kuitenkaan tehdä testiä?? Varmaan enemmän helpottaa tieto siitä, että onko vai ei, kuin se että vatvotaan sitä täällä ketjuissa, että olisinkohan?? Hohhoijjaa.

Taas kerran herää kysymys. Minkä ihmeen kumman takia vaivaudut avaamaan ketjun, jos aloitus/otsikko ei miellytä? Tietääkseni koskaan ei ole yksikään keskustelu auennut ihan vaan itsekseen. Joten jokaisella on valinnan vapaus sen suhteen mitä täältä lukee. Kuten myös jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne mitä tahtoo. Tietenkin sääntöjen rajoissa.

Joten mie en ymmärrä ihmisiä, jotka vaivaantuu avaamaan ketjun, joka ei kiinnosta tai jonka otsikko ärsyttää. Ja näkee vielä vaivan kirjoittaa ketjuun. Ja haukkua aihetta.

Yhteistyössä