Voiko mulla olla murtuma jalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuu!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattuu!

Vieras
Aiempi kyselyni ei saanut vastauksia.

Eli,jalkapöytä sai aika kovan tällin iltapäivällä ja on edelleen kipeä. Mustelmaa ei vielä näy mutta on vähän turvoksissa. Jalalla voi astua mutta se sattuu,samoin nilkan tai varpaiden liikuttaminen. Voiskohan siinä olla murtuma? Lääkäriin,millon?

No millaisen tällin sait? Totta kai voi olla murtumakin, mutta jalkapöytä on melko joustava ja sisällä oleva ruhje = mustelma voi aiheuttaa myös melkoista kipua.

Rattaiden ilmeisesti jarru tai tavarakorin reuna pamahti jalan päälle (olin viemässä rattaita portaita alas varastoon jne).
Mietin tässä myös sitä et kauanko tollanen ruhjeen aiheuttama kipu kestää? Ei oo tässä illan aikana helpottanu (vaikka otin särkylääkettä) mut ei myöskään pahentunu.

Mulla kun tuli jalansyrjään pehmyskudos/rustovamma niin kyllä se oli kipeä ja vaati lääkettä paripäivää. Siniseksi meni tapahtunutta seuraavana päivänä ja kuvassa ei murtumaa. Viikon verran oli lasta ja astuminen teki todella kipeää turvotuksen ja kiristyksen takia. Mee näytille jossei parissa pv ala toeta.

Yhteistyössä