V
vierailija
Vieras
no en todellakaan. mutta sun kannattaisi käydä koulutus, kun ei sulla ole mitään tietoa asioista eikä maalaisjärkesikään toimi.Kyllä tarvit.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no en todellakaan. mutta sun kannattaisi käydä koulutus, kun ei sulla ole mitään tietoa asioista eikä maalaisjärkesikään toimi.Kyllä tarvit.![]()
No todellakin ovat. Aamulla tulevat leipomosta ja vielä illalla ovat myynnissä. Sekään ei ole harvinaista, että tulee 24 tuntia täyteen, kun illalla kaupan mennessä kiinni ne laitetaan muovipussiin ja päälle -50%-alennustarra.Eivät ole niin kauan myyntitiskissä.
Ei ole. älä taas valehtele.No todellakin ovat. Aamulla tulevat leipomosta ja vielä illalla ovat myynnissä. Sekään ei ole harvinaista, että tulee 24 tuntia täyteen, kun illalla kaupan mennessä kiinni ne laitetaan muovipussiin ja päälle -50%-alennustarra.
PS. Virossa on myynnissä muoviin pakattuja nakkipiirakoita ihan tavallisessa kaupan leipähyllyssä ja niillä on monta päivää myyntiaikaa. Olen ostanut sellaisen viimeisenä myyntipäivänä ja oikein hyvää oli.
Oletko joskus käynyt kaupassa?Ei ole. älä taas valehtele.
Olen töissä kaupassa. Meillä ei pidetä niitä niin kauan myynnissä. enkä usko että muuallakaan.Oletko joskus käynyt kaupassa?
Tarkkailepa joskus muita kauppoja. Pikkukauppoihin varsinkaan ei tule lihapiirakoita ja muita kuin kerran päivässä, eli aamusta. Ja on yleistä, että edellisen päivän tuotteet ovat vielä seuraavana päivänä myynnissä alennushintaan.Olen töissä kaupassa. Meillä ei pidetä niitä niin kauan myynnissä. enkä usko että muuallakaan.
No ei todellakaan missään myydä enää seuraavana päivänä niitä edellispäivän tuotteita . ne on ilta-aikaan alennuksessa ja mitkä ei mene kaupaksi niin heitetään pois.Tarkkailepa joskus muita kauppoja. Pikkukauppoihin varsinkaan ei tule lihapiirakoita ja muita kuin kerran päivässä, eli aamusta. Ja on yleistä, että edellisen päivän tuotteet ovat vielä seuraavana päivänä myynnissä alennushintaan.
No aivan varmasti myydään. Tiedän useita sellaisia kauppoja jo pelkästään omalta kotipaikkakunnalta.No ei todellakaan missään myydä enää seuraavana päivänä niitä edellispäivän tuotteita . ne on ilta-aikaan alennuksessa ja mitkä ei mene kaupaksi niin heitetään pois.
Ihan totta. Botulismi riivaa hapettomassa tilassa, mutta jos ei sitä ole siinä avaamattomassa purkissa, niin ei sitä ole avatussakaan.Avattu on eriasia kuin avaamaton....
No kertokaapas mikrovastustajat ja elintarvikehuippuosaajat, että miten sitten tulee hyvä pitsa. Ja nyt siis puhun, että jokaisen on tykättävä siitä, koska muut haukutte.![]()
Kiitos. Mä päätin sitten tehdä pitsat valmiiksi ja lämmittää vasta kun ollaan tultu takas. Me tullaan 18:30 kotiin ja on kiva jos lasten ei tarvitse odotella myöhään että ruoka on valmista.
Mä en ole koskaan kuullut 00 jauhoista.
Hyvän pitsan taikina tehdään jo edellisenä päivänä 00-jauhoista ja laitetaan jääkaappiin nousemaan.
Palstamammat näyttävät leipovan pilaantuneita kuraläppäjäljitemiä, ei olisi teistä tradwifeiksi....
Mikä on tradwife?