Voiko nainen kosia miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sirppu

Vieras
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta, että vielä nykyisinkin tuntuu menevän niin, että naiset vaan odottavat, että mies kosii. Näin tasa-asvon aikana, voiko nainenkin kosia siinä missä mieskin? Vai johtuuko se, että naiset odottavat miehen kosivan siitä, että miehet ovat monesti hitaammin lämpeneviä avioliitolle? Ja näin ollen odottavat kosintaa, kunhan mies on varmasti valmis ja tekee aloitteen, eli kosii.

harmittaa ku meidän kosinta oli vaan et sanoin ukolle että eikö mentäs kihloihin...

Ja siihen ei sinänsä oikeen liittyny mitään romanttista.. Tekis mieli perua koko homma ja oottaa että mies kosii...

Mutta sillon sitä sais oottaa varmaan vielä toiset 3vuotta... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Minun ex-morsiameni kosi minua ja vieläpä polvillaan. Aioin kyllä itse kosia häntä, mutta vasta Juhannuksena. Hän ei halunnut odottaa.

Sanasto:
ex-morsian = vaimo

exä tossa ei kuulosta yhtään kivalta...Musta exä on exä ei mikääm vaimo

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Voi, mutta onhan se vähän tylsää :snotty:

Mikä siinä on muka niin tylsää? En ymmärrä koko kysymystä... Mitä väliä sillä on kuka kosii ja ketä???

Mun mielestä se vaan on tylsää. En osaa enkä jaksa lähteä sen tarkemmin perustelemaan. Kivempaa kihlautuminen oli mun mielestä silloin, kun minä en ollut se joka kosi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Musta tuo:
Minun ex-morsiameni kosi minua ja vieläpä polvillaan. Aioin kyllä itse kosia häntä, mutta vasta Juhannuksena. Hän ei halunnut odottaa.

Sanasto:
ex-morsian = vaimo

Se nyt vain on täsmällistä kieltä. Se menee näin: tuntematon -> ex-tuntematon = tuttu -> ex-tuttu = seurustelukumppani -> ex-seurustelukumppani = avovaimo -> ex-avovaimo = morsian -> ex-morsian = vaimo. Et voi syyttää miestä siitä, että hän haluaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Sanasto:
ex-morsian = vaimo

Se nyt vain on täsmällistä kieltä. Se menee näin: tuntematon -> ex-tuntematon = tuttu -> ex-tuttu = seurustelukumppani -> ex-seurustelukumppani = avovaimo -> ex-avovaimo = morsian -> ex-morsian = vaimo. Et voi syyttää miestä siitä, että hän haluaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

oot nyt käsittänyt väärin. :D Nainen voi syyttää ihan mistä vaan miestä :whistle:

Kuuluisa viihdetaiteilija Jaakko Teppo kuvasi vaimoaan:
"entinen tyttöystävä, nykyinen vaimo ja tuleva leski".

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Sanasto:
ex-morsian = vaimo

oot nyt käsittänyt väärin. :D Nainen voi syyttää ihan mistä vaan miestä :whistle:

:laugh:

En kyl tajua mikä tuossa oli niin vaikeaselkosta..

Ja a:n kysymykseen; Tietty nainenkin voi kosia:) Mikä estää?

Yhteistyössä