Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä vaan;10332109:
Sitä mieltä myös, että jos mies käy maksullisella, niin vaimolla on oikeus tietää siitä ja siten mahdollisuus päättää haluaako jatkaa miehen kanssa.
No näinhän se tietysti on, rehellisyys maan perii. Toisaalta jos rehellinen mies perii myös naisensa vihan, tuskaisen eroprosessin, yksinäisyyden, elatusmaksut jne, niin eipä tuo kovin houkutteleva vaihtoehto ole.
En todellakaan haluaisi että naiseni kävisi maksullisissa miehissä. Ja muistutan, että jo alkuperäisen kirjoituksen lopussa mainitsin, että itse en ole naimisesta maksanut.
Haluatko että vaimosi tekisi selkäsi takana asioita, joita et ehkä hyväksyisi? Mielestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu rehellisyys ja toisen huomioonottaminen.
Tässä olet aivan oikeassa. Jos noita ei ole, suhde on huono. Ja myös jos seksi kotona mättää (olkoonpa se sitten vaikka miehen itsekäs mielipide), kyseessä on silloinkin huono parisuhde. Ja turha väittää että seksi olisi automaattisesti hyvää vaikka oltaisiin kuinka avoimia ja rehellisiä.
Ja vaikka olenkin prostituution kannattaja, olen silti sitä mieltä, että ensisijainen ratkaisu olisi aina keskustelu kumppanin kanssa sekä mahdolliset muut keinot päästä pois (yleensä) miehen tarpeesta käyttää näitä palveluja.
Kumpi on tärkeämpää sinulle, omien seksuaalisten halujesi tyydyttäminen, vai rehellisyys vaimoasi kohtaan? Salaamalla asioita vaimoltasi et vain petä häntä, vaan ehkä myös valehtelet tai et ainakaan kerro totuutta. Mitä tapahtuu, kun jäät kiinni?
Eläpä syytä minua asioista joita en ole tehnyt.
Mutta jos nyt eläydyn tähän hypoteettiseen tilanteeseen niin...
Kyllä minä sen kanssa voin elää, että en kerro vaimolleni koko totuutta kaikesta. Niin minulla kuin varmasti kaikilla muillakin ihmisillä on joitakin asioita, joista ei puolisolleen juuri puhu. Vai?
Kerrotko joka kerta puolisollesi kun tyydytät itsesi tämän poissa ollessa? Kerrotko, jos koet työkaverisi erittäin viehättäväksi ja olet jopa vähän ihastunut tähän?
Kun nyt päästin mielikuvitukseni lentoon, ajatellaanpa käänteinen tilanne: nainen on tyytymätön, koska suhteessa on liian vähän ei suinkaan seksiä vaan tunteita. Kaikkihan ovat tietoisia siitä, että tunteet, romantiikka yms ovat keskivertonaiselle paljon tärkeämpia asioita kuin keskivertomiehelle. No, mitä nainen tekee kun on saanut tarpeekseen? Nainen soittaa ystävättärelleen, esimerkiksi miehen siskolle, jonka kanssa tällä on oikein hyvät välit. Nainen valittaa kuinka kylmän tunteeton ja epäromanttinen tämän mies on, nytkään ei muistanut hääpäivää, ja vasta jälkikäteen osti ruusuja, vaikka nainen on sata kertaa sanonut tykkäävänsä enemmän tulppaaneista. Ja mussa on varmaan jotain vikaa kun se tykkää enemmän urheiluruudusta kuin minusta, ja miksei se rakasta mua sillee kunnolla?
Niin, onko naisen toimintatapa reilu? Kertooko nainen avoimuuden ja rehellisyyden nimissä miehelleen itkeneensä juuri miehen siskolle kuinka epäkelpo tämä mies on? Kyllä on perhejuhlissa seuraavan kerran mukava olla ja katsoa siskoaan silmiin, ja miettiä vaimon ja siskon toisiaan vilkuilevien katseiden merkityksellistä sisältöä.
Mutta nainenhan hyväksyy tämän ihan täysin, koska "pakkohan minun on jollekin avautua, minulla pää räjähtäisi jos en saisi purkaa niitä tunteita jonkun kanssa".
Onko tämä tunteiden purkamisen tarve ollenkaan verrattavissa miehen "purkautumis"tarpeisiin, jotka kylläkin ovat yleensä fyysisempää sorttia?
Entä jos vaimosi kävisi maksullisella, koska haluaisi isompaa tai useammin kuin kotona saa? Hyväksyisitkö sen ja pitäisitkö sitä yhtä itsestäänselvyytenä kuin omalla kohdallasi?
No johan nyt olen leiman otsaani saanut.
En hyväksyisi. Eikä naisenikaan pidä hyväksyä sitä jos itse kävisin. Ja sanon nyt vielä, että en ole käynyt eikä se minulle ole mikään itsestäänselvyyys. Voi vittu teitä.
Minun mielestäni maksullisten naisten (ja miesten) käyttäjät ovat säälittäviä, tai pikemminkin heidän elämäntilannettaan pitäisi sääliä. Ei kai niihin huoriin kukaan tuosta vain rahojaan tuhlaa, kyllä tarve on silloin todella suuri, jos sellaisen syliin päätyy. Kyllä se on silloin merkki siitä, että normaalisti ei saa sitä mitä tarvitsee. Ja se on aina sääli se.
Siksi on minun mielestäni todella tärkeää, että on ammattiryhmä, joka voi tuollaisessa tilanteessa edes yrittää auttaa. Eipä se paskaa parisuhdetta tosin pelasta. Se nyt vain on niin, ettei huonostakaan parisuhteesta aina niin vain lähdetä. Horatsun pepun naiminen voi kummasti auttaa sitä kuitenkin jaksamaan.
Jotta miehet eivät siis kävisi väkivaltaisiksi raiskaajiksi, on naisten maksua vastaan annettava pimppaa helpotukseksi? Vastuu miehen käytöksestä sysätään siis naiselle? Erikoista, että yli 30:nen mutta alle 40:tä ajattelee näin. Ei voida näköjään ajatella, että henkinen kehitys kulkisi rinta rinnan ikävuosien kanssa. Sääli, että ap. on niin munansa vietävissä, että raiskaisi (?) naisen, jos ei suosiolla saa!
Voi jumalauta näitä kirjoituksia, tekisi mieleni jättää tällainen sonta omaan arvoonsa, mutta menköön nyt samalla.
Minun puolesta kenenkään ole pakko myydä itseään. En missään nimessä hyväksy kenenkään pakottamista mihinkään väkisin. Se nyt vain on niin, että jotkut naiset ovat tuollaisen ammatin itselleen valinneet. Kysyntä ja tarjonta kohtaavat, vaikka se sinusta kuinka on moraalitonta ja paheksuttavaa.
Sitä paitsi jokainen mies on enemmän tai vähemmän munansa vietävissä, kyllä te sen tiedätte.