Voiko nainen olla kaunis jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hörh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hörh

Vieras
sillä on omasta mielestään vähän miehekäitä piirteitä?
Ja iso nenä.

Mua on kyllä aina kehuttu kauniiksi, ja erikoisen kauniiksi. Eri tavalla kuulemma kuin sellaiset tavallisen kauniit.

Ja miehet katsoo pitkään jne...

Mä en vaan osaa tuntea itseäni kauniiksi.
En siitä sillain enää välitä, itsetunto on ihan kohdillaan. Mutta ois se kiva tuntea itsensä ihan oikeasti hyvännäköiseksi.

Tuntuu että olen jopa niin hirveän näköinen että muut kehuu vaan saadakseen mut luulemaan etten ole ihan niin kamala...

minua ei kukaan edes vaivaudu kehumaan kauniiksi, koska valehtelisivat niin räikeästi.

kun aikoinaan tuli ero, ja itkin sitä työpaikalla, esimies lohdutti jollain sellaisilla sanoilla, että löydän vielä jonkun miehen, joka tykkää minun luonteesta - millä tarkoitti sitä, että ulkonäöllä en voi ketään vampata, vaan löytyy joku, joka näkee naamatauluni ohitse..

ja toinen esimies oli hintti / homo. Puhuttiin siitä, miten miehet kyllä saa lihoa, mutta naiset eivät saisi. Esimies tuumasi, että sehän on vain miehekästä ja seksikästä tms. että miehelläon se vatsa. Ja minä jotain kommentoin, kun naisten pitää vaan olla kauniita jne. tms. johon tämä esimies siihen rumaan ulkonäköön viitataen tokaisi, että "ne menee sitten töihin--- " ja nimesi minun työnimikkeeni. Työskentelin yksin, itsekseni, omassa työtilassa enkä asiakaspalvelussa kuten muut.

Se oli niin suoraan sanottu kommentti että sinä kuule olet niin ruma, että työpaikkasikin on kellarissa, missä kukaan ei sinua näe ja siksi sinä siellä olet, etkä muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
minua ei kukaan edes vaivaudu kehumaan kauniiksi, koska valehtelisivat niin räikeästi.

kun aikoinaan tuli ero, ja itkin sitä työpaikalla, esimies lohdutti jollain sellaisilla sanoilla, että löydän vielä jonkun miehen, joka tykkää minun luonteesta - millä tarkoitti sitä, että ulkonäöllä en voi ketään vampata, vaan löytyy joku, joka näkee naamatauluni ohitse..

ja toinen esimies oli hintti / homo. Puhuttiin siitä, miten miehet kyllä saa lihoa, mutta naiset eivät saisi. Esimies tuumasi, että sehän on vain miehekästä ja seksikästä tms. että miehelläon se vatsa. Ja minä jotain kommentoin, kun naisten pitää vaan olla kauniita jne. tms. johon tämä esimies siihen rumaan ulkonäköön viitataen tokaisi, että "ne menee sitten töihin--- " ja nimesi minun työnimikkeeni. Työskentelin yksin, itsekseni, omassa työtilassa enkä asiakaspalvelussa kuten muut.

Se oli niin suoraan sanottu kommentti että sinä kuule olet niin ruma, että työpaikkasikin on kellarissa, missä kukaan ei sinua näe ja siksi sinä siellä olet, etkä muualla.

Nyt kuule akka itteäs niskasta kiinni!

A: ET ANNA MUIDEN PUHUA SULLE TOLLEEN!

B: Mä en oo ikinä nähnyt rumaa ihmistä. Jokaisesta saa omalla tavallaan kauniin, kun sen oman tyylin löytää. Josko sinä et itse sitä löydä, niin hae apua.

C: Pelkkä hyvä itsetunto tekee ihmeitä sille, miltä näyttää ulospäin!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Oikeesti :o
:hug: voi hemmetti miten töykeetä!

Minä ainakin olen kaunis ja nenäkäs. :saint: Androgyynillä tavalla hieman maskuliininenkin, vaan eipä se ole ketään haitannut, itseäni vähiten.

Eli kauneus on mielentila.

Alkuperäinen kirjoittaja hörh:
sillä on omasta mielestään vähän miehekäitä piirteitä?
Ja iso nenä.

Tuntuu että olen jopa niin hirveän näköinen että muut kehuu vaan saadakseen mut luulemaan etten ole ihan niin kamala...

Musta kans tuntuu että jos joku kehuu (mitä ei siis tapahdu kuin kerran sataan vuoteen) niin se vaan ilkeilee.Olen nenäkäs ja häiritsevän ruma :ashamed:

Miusta miul on hirmu iso nenä ja korviani häpesin monta vuotta,kunnes opin tykkäämään niistä.Mut tuo nenä.. :ashamed: :ashamed:
En sit tiiä mitähän muuta vikaa miussa on.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miusta miul on hirmu iso nenä ja korviani häpesin monta vuotta,kunnes opin tykkäämään niistä.Mut tuo nenä.. :ashamed: :ashamed:

Höh. Kaikilla on saman kokoinen nenä, toisilla se on syvemmällä pään sisällä ja aivoille jää vähemmän tilaa. :D

Ja minulla on ainakin yhtä iso nenä, kuin sinulla ja tämä on kaunis. :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Höh. Kaikilla on saman kokoinen nenä, toisilla se on syvemmällä pään sisällä ja aivoille jää vähemmän tilaa. :D

Mä oon aina ajatellut, että mulla on iso nenä ja pitänyt sitä kauheana, mutta vihdoin löysin selityksen sille, miksi se on niin iso :D:D

Ja mun raon hampaiden välissä mä oon selittänyt jo sillä, että joskus kuulin sen olevan älykkyyden merkki :D

Olipa nätisti sanottu:)

MÄ olen mielestäni kaunis. Olen varmaan tavallaan miehen näköinen, koska mekossa/hameessa näytän mielstäni mieheltä. Kuitenkin olen omalla tavalla kaunis, myös omasta mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MÄ olen mielestäni kaunis. Olen varmaan tavallaan miehen näköinen, koska mekossa/hameessa näytän mielstäni mieheltä. Kuitenkin olen omalla tavalla kaunis, myös omasta mielestäni.

Kuten sanoin, kauneus on mielentila. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuten sanoin, kauneus on mielentila. :)

Joskus on pitäny seistä peilin edessä ja yrittää löytää ees jotain nättiä.Joskus se onnistuu..joskus ei.

Minä ainakin olen kaunis ja nenäkäs. :saint: Androgyynillä tavalla hieman maskuliininenkin, vaan eipä se ole ketään haitannut, itseäni vähiten.

Eli kauneus on mielentila.

Kauneus on mielentila. Muut näkevät sinut siten kuin näet itsesi sillä se heijastuu käytöksestä ja olemuksesta. Ei kukaan kiinnitä linnun nokkaan huomiota kun sillä on siivet millä lentää.

Mä olin kouluaikana sellainen harmaa hiirulainen, eikä kukaan oikein noteerannu mitenkään.
nyt sitten viime viikonloppuna näin kolmea lukioaikaista miespuolista tuttua ja ne kaikki olivat ihan huuli pyöreänä ihmettelemässä, että miten susta on tullu noin kaunis :D
Pakko sanoa, että tuntu kivalta! :p

no aika paljonhan se luonteesta ja karismastakin kiinni. voihan olla kaunis, mutta jos äö on alle satasen niin tuskin ketään sytyttää. itse rakastun naisiin joilla on älyäkin.

Mä en vois ikinä ihastua/rakastua ihmiseen joka on hyvännäköinen mut tyhmä kuin saapas..älyy pitää olla..
Kuuleman mukaan pätee miheiin kuin naisiin,vaikka useimmat kaverit kuten itsekkinolen renttuihin retkahtanut:D

heh, mullakin on iso nenä :D ja ollut myös iso kompleksi siitä mutta ei ole enää.

Se mitä mä ihmettelen, mun sisko on todellinen kaunotar, ja silti sillä on ollu paljon pahempia komplekseja ulkonäkönsä kanssa kuin mulla. Miten kaunottarilla voi olla komplekseja? Voi niillä olla.

Joten jos sulla on kompleksi, se ei tarkoita ettetkö olisi kaunis :)

Mä olen aina kuullut olevani kaunis ja jo pienestä opin ajattelemaan, että mulle sanotaan niin vain siksi että mulla on niin kamala luonne! Kukaan ei ole koskaan baarissa/ töissä/ harrastuksissa/kouluissa tai MISSÄÄN sanonut, että olisin mukava. Älykäs ja persoonallinen ja vahva ja pelottava kyllä, mutta en mukava. Mä haluaisin kanssa olla kiva ja lämmin.

Pidän itteäni ihan kauniina ihmisenä. Silmät kattoo suoraan, nenä sopivan kokonen, huulet samaa paria ja hampaat ehjät :D Sydäntä lämmitti, kun kaveri kuvaili minnuu äidilliseksi :heart: (luonteelta). Eikä miulla ollu sillon edes lasta vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
heh, mullakin on iso nenä :D ja ollut myös iso kompleksi siitä mutta ei ole enää.

Se mitä mä ihmettelen, mun sisko on todellinen kaunotar, ja silti sillä on ollu paljon pahempia komplekseja ulkonäkönsä kanssa kuin mulla. Miten kaunottarilla voi olla komplekseja? Voi niillä olla.

Joten jos sulla on kompleksi, se ei tarkoita ettetkö olisi kaunis :)

Minun kauniit sisareni ovat korjauttaneet nenänsä: toisella oli pieni nenä, toisella jo synnytyksessä murtunut, eli häntä voisin ymmärtää, jos tahtoisin. Eivätkä yhtään kauniimmiksi tulleet. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Mä en vois ikinä ihastua/rakastua ihmiseen joka on hyvännäköinen mut tyhmä kuin saapas..älyy pitää olla..
Kuuleman mukaan pätee miheiin kuin naisiin,vaikka useimmat kaverit kuten itsekkinolen renttuihin retkahtanut:D

Joo,no jos noin katotaan niin en miekään mitään tyhjäpäätä ottais.Miulle ei ulkonäkö muutenkaan merkkaa niin paljoa (siis toisissa,itteäni kyl siitä parjaan) kuhan tosiaan korvienkin välissä olis jotain..ja se semmoinen yhteys:)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:

Älyäkin on monenlaista....

Yhteistyössä