Voiko naisen narrata raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Kun viime viikolla kattelin hetken Dr.Philiä ja siinä nainen itki että mies on narrannut hänet raskaaksi ja naimisiin.
Ekan lapsen laittoi mies alulle kun lupasi keskeyttää ennen siemensyöksyä, muttei sit lopettanut..ja sillä olikin kortsuja taskussa, siis huijasi :whistle:
Ja toisen lapsen laittoi alulle, niin että rouva nukkui :o ei siis herännyt kun toinen touhus siinä..oli niillä enemmänkin lapsia, mutta en sitten kattellut loppuun asti, et kuinka ne oli alkuun laitettu.

Mutta, siis mä olen kyllä sitä mieltä että ei naista voi huijata raskaaksi.
Voihan sitä syödä pillereitäkin, eikö`?

Niin, omaa leväperäisyyttähän se on (puolin ja toisin) jos vasten tahtoaan parisuhteessa jälkikasvua sikiää. Nainen voi ehkäistä raskautta pillereillä (tai vastaavalla) ja mies puolestaan huolehtia kondomin käytöstä jos ei jälkikasvua halua.

mäkin katoin ton ohjelman ja se muija kyl vaikutti vähän yksinkertaselta...tai siis että tais olla semmonen miehen tahtoon taipuvainen.
Molemmat kyllä siinä vaikutti aika omituisilta, just se että toinen nukkuu niin ukko vaan puuhastelee!
mut tosiaan, jos se niitä lapsia ei olis halunnut niin olis syöny pillereitä ja jos ei haluu naimisiin niin pitää vaan suun kiinni, ei se mies sitä "tahdon" sieltä väkisinkään saa ulos puserrettua.

pelinaisissahan tai jossakin joku puhko kondomiin reikiä ja jossakin sarjassa joku mies tilas feikki-e-pillereitä, eli samanlaisessa pakkauksessa kuin aidot mut pillerit ei toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
mäkin katoin ton ohjelman ja se muija kyl vaikutti vähän yksinkertaselta...tai siis että tais olla semmonen miehen tahtoon taipuvainen.
Molemmat kyllä siinä vaikutti aika omituisilta, just se että toinen nukkuu niin ukko vaan puuhastelee!
mut tosiaan, jos se niitä lapsia ei olis halunnut niin olis syöny pillereitä ja jos ei haluu naimisiin niin pitää vaan suun kiinni, ei se mies sitä "tahdon" sieltä väkisinkään saa ulos puserrettua.

ja jotenkin tuli sellanen olo, että naista on alkanut harmittaan koko oleminen ukon kanssa ja kaduttaan lasten teko...ja nyt on hyvä selitellä muille että mut pakotettiin ja huijattiin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pelinaisissahan tai jossakin joku puhko kondomiin reikiä ja jossakin sarjassa joku mies tilas feikki-e-pillereitä, eli samanlaisessa pakkauksessa kuin aidot mut pillerit ei toimi.

Mutta jos aattelis oikeeta elämää :whistle: :D
Mahtaako sellasia feikki-pillereitä mistään saada :whistle:

mun täti ei oo kyllä onneks koskaa ollut katkera,päinvastoin:)
Tää mies joka ensin väittää itse et on piuhat poikki..ei sitten halunnutkaan et mun täti pitäis lasta kun raskaaksi tuli...
Täti haistatti pitkät ja ukko on nyt ties missä..olkoonkin siellä:)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
mun täti ei oo kyllä onneks koskaa ollut katkera,päinvastoin:)
Tää mies joka ensin väittää itse et on piuhat poikki..ei sitten halunnutkaan et mun täti pitäis lasta kun raskaaksi tuli...
Täti haistatti pitkät ja ukko on nyt ties missä..olkoonkin siellä:)

No onpa erikoista..eli halus vaan paljaalla vedellä :whistle: seurauksista viis..

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Nainen pystyy huolehtimaan ehkäisystä ihan itse, eli ei kyl voi mun mielestä väittää että on narrattu raskaaks tms :D

Mutta ihan samalla lailla mieskin voisi huolehtia, niin voisi sanoa, että miestäkään ei voi narrata isäksi... Kuitenkin aina sanotaan, että pitäis parisuhteessa voida luottaa puolisoon, että ei huijaa ehkäisystä, mutta sitten naisen pitäis olla kuitenkin olla luottamatta mieheen?

Alkuperäinen kirjoittaja iloton:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Nainen pystyy huolehtimaan ehkäisystä ihan itse, eli ei kyl voi mun mielestä väittää että on narrattu raskaaks tms :D

Mutta ihan samalla lailla mieskin voisi huolehtia, niin voisi sanoa, että miestäkään ei voi narrata isäksi... Kuitenkin aina sanotaan, että pitäis parisuhteessa voida luottaa puolisoon, että ei huijaa ehkäisystä, mutta sitten naisen pitäis olla kuitenkin olla luottamatta mieheen?

Vaikka kuinka luottaisi puolisoon niin jos EI halua jälkikasvua, niin paree huolehtia siitä ehkäisystä omalla kohdallaan. eli naisella pillerit tai muu vastaava ja miehellä kondoomi.

Tääläkin harvase kerta saa luke miten joku suunnittelee jättävänsä pillerien syönnin eikä kerro ukolleen mitään.

Yhteistyössä