Voiko neljännellätoista raskausviikolla supistaa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miulla on sitte alkanu sekin riesa :/
imurointi, sohvan siirtely, kävelylenkki aiheuttaa tuota . :(
Pitääkö niitä nyt siis välttää vai mitä pitäis tehä ? :ashamed:
Ekan raskaus oli niin helppo, mie vaan olin raskaana. Tää toinen tuottaa jos jonkinmoista riesaa |O

Heili : Minkälaiselta ne siulla tuntu ? Oliko vaarallista ? Johtiko ennen aikaseen synnytykseen ? Mitkä hommat niitä aiheutti ? Auttoko niiden töiden välttäminen ?

Mulla alko tokasta raskaudesta supistelut niin aikasin, että ajattelin, että ei ne voi olla supistuksia. Kannoin mökillä vettä kaivosta (on aika pitkä matka) ja sanoin mun äidille, että vetää tonne alamahaan, että ihan kun supistais. Ja siitähän ne sitten raskausviikkojen myötä voimistu, kunnes loppuivat noin kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa ja poika synty 5 päivää yliaikasta.

Mulla oli kans eka raskaus niin helppo, että siis vaan olin raskaana... toisen raskauden aikana koin sitten kaikki mahdolliset oireet ja kivut, ilmeisesti sen ensimmäisenkin edestä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaimalai:
Mulla alko tokasta raskaudesta supistelut niin aikasin, että ajattelin, että ei ne voi olla supistuksia. Kannoin mökillä vettä kaivosta (on aika pitkä matka) ja sanoin mun äidille, että vetää tonne alamahaan, että ihan kun supistais. Ja siitähän ne sitten raskausviikkojen myötä voimistu, kunnes loppuivat noin kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa ja poika synty 5 päivää yliaikasta.

Mulla oli kans eka raskaus niin helppo, että siis vaan olin raskaana... toisen raskauden aikana koin sitten kaikki mahdolliset oireet ja kivut, ilmeisesti sen ensimmäisenkin edestä.

Miulla taitaa olla sama juttu että tässä raskaudessa kostautuu nyt sitten ekan raskauden helppous =) Toivottavasti vaavin kanssa ei käy samalla lailla, nimittäin esikoinen oli tosi helppo vauva :D Nukku koko yötkin muutaman kuukauden ikäsestä heräämättä syömään kertaakaan :D

[quote="Loka"Miulla taitaa olla sama juttu että tässä raskaudessa kostautuu nyt sitten ekan raskauden helppous =) Toivottavasti vaavin kanssa ei käy samalla lailla, nimittäin esikoinen oli tosi helppo vauva :D Nukku koko yötkin muutaman kuukauden ikäsestä heräämättä syömään kertaakaan :D
[/quote]

Kuulostaapa tutulta. Mä sanoin tuota tokaa odottaessa, että ei varmaan tule kahta yhtä hyvin nukkuvaa lasta tähän perheeseen ja niinhän siinä kävi, että tämä kakkonen on ollut puolitoista vuotta aikamoinen valvottaja. Esikoinen kun vaan nukku, nukku ja taas se nukku. Mutta muuten molemmat on ollu tosi helppoja vauvoja.

Yhteistyössä