Voiko nykyisin luottaa keneenkään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Kuultiin just huhua, että erään tutun pariskunnan mies oli joskus laittanut vonkausviestiä avovaimonsa siskolle. Tuo sisko oli asiasta sanonut, vissiin vasta nyt lähiaikoina jollekin, miehen sisko nyt meille ja tuokin avovaimo kuullut..ei tiedetä enempää, mutta kummastuttaa kun tuokin mies sen näköinen ja oloinen, ettei millään uskois että vois olla tollainen urpo! Avokkinsa siskoa yrittänyt!

Heillä oli kuulemma ollut itsellään vauva yrityksen alla, kun oli nuo viestit laittanut, nykyisin on jo vauvakin maailmassa..
Alkaa vaan epäilyttämään tuonkin oman miehen kunnollisuus ja muidenkin "kiltin näköisten/oloisten", kavereitten miesten jne. Voiko keneenkään luottaa?

Oon jotenkin järkyttynyt, perseestä tommoinen.

Ei voi, ja lisään vielä että mitenniin NYKYISIN, ei ikinä ole kehenkään voinut luottaa täysin.
Omaan puolisoon toki olisi suotavaa kohdistaa 99,9%luottamus ja usko ja toivo, mutta enemmän painoa noilla uskolla ja toivolla minusta siinäkin.
Itse en alkaisi pelossa elämään. Pettäjä pettää, pelkäsit sinä sitä tai et, vahdit miestä/naista, tai et. Olit mustasukkainen tai et, se pettää silti, jos on pettääkseen.
Joten huoli pois, arskalasit päähän ja kesänurmelle na*maan ;)

Tulee mitä on tullakseen, ja luottamus tekojen ja ajan myötä...

Kyllä minä luotan omaan mieheeni myös kuin kallioon.
Esim. eilen mieheni oli siskoni kanssa baarissa =) ja mä töissä. Silti ei käynyt mielessäkään että siinä olisi mitään muuta kuin et he on kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Kyllä minä luotan omaan mieheeni myös kuin kallioon.
Esim. eilen mieheni oli siskoni kanssa baarissa =) ja mä töissä. Silti ei käynyt mielessäkään että siinä olisi mitään muuta kuin et he on kavereita.

Joo, niinhän mäkin olen luottanu ja ajatellu ettei siinä oo mitään, eikä oo siinä kohtaa käyny mielessäkään et olis jotain ollu, vaan niinpä on myöhemmin ilmi käynyt ihan toista!
Ihminen on niin hyvä valehtelemaan jos vaan haluaa, ikinä et tiedä ketä voit uskoa.
Ihan tosi, että itseensä voi luottaa, se on ainut.

Kyllä minäkin luotan omaan mieheeni kuin kallioon. Jos on luottamisvaikeuksia, ei tunne miestään tarpeeksi hyvin, ja se on totta todella monen kohdalla. Sitä tulee kaikenlaisia yllätyksiä sitten esiin. Minä tunnen mieheni ajattelun ja menneisyyden läpikotaisin, samoin kuin hän minun. Yllätyn aina välillä siitä, miten pinnallisia parisuhteita monilla on. Ja luotan todellakin niin itseeni kuin mieheeni. Ja äitiini!

Yhteistyössä