Voiko oikeasti flunssa olla ilman kuumetta, kurkukipua, nuha, yskä?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Vain oireet selkäkipu ja kaikki lihakset, pää särkee, ettei särkylääkkeet oikein auttaa, olo kuumeinen mutta ei kuumetta ja hirveä väsymys jo 1vkon verran, 3 päivää oli pahimmaat. Alkaa jo ärsyttää

[QUOTE="susu";27160066]ei mulla koskaan flunssassa nouse kuume.[/QUOTE]

mutta ei mulla oo nuha ei mitään, mutta pää ihan kaput ja kivut, väsymys, olo kuin helvetti

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27160081:
Ootko miettinyt, että oisit oikeasti vaan niin väsynyt? Kroppa ei kestä hirvittäviä työmääriä ja liian vähäisiä unia ikuisuuksia, jossain vaiheessa pitää levätä.

en usko kun tänäänkin nukuin suht ok, se on joku ihme flunssa tai en tiedä mikä se on, mutta ärsyttää, tarvin energia

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27160081:
Ootko miettinyt, että oisit oikeasti vaan niin väsynyt? Kroppa ei kestä hirvittäviä työmääriä ja liian vähäisiä unia ikuisuuksia, jossain vaiheessa pitää levätä.

Se voi oikeasti johtua tästä. Silloin kun mä olin vielä yrittäjä, tein ihan älytöntä työtahtia ja viikossa työtunteja saattoi tulla jopa 75 parhaimillaan.
Väsymys, kiire ja stressi aiheutti sitten kaikenmaailman oireita ja saatoin oksentaa aamulla ennen töihin lähtöä, johtuen tästä uupumuksesta.

Relax, take it easy, on mun neuvo.

en kuitenkaan tiedä, oikeasti en tiedä kuinka paljon nukun, mutta nukun kuitenkin... ihme, ehkä sen takia, en tiedä. Mutta toisissaan olo kipeä ja kuumeinen, mutta ei kuumetta

en kuitenkaan tiedä, oikeasti en tiedä kuinka paljon nukun, mutta nukun kuitenkin... ihme, ehkä sen takia, en tiedä. Mutta toisissaan olo kipeä ja kuumeinen, mutta ei kuumetta

Mitä jos lepäisit pari päivää. Jos sulla tosiaan on flunssa, niin se vaan pahenee jos koko ajan teet töitä.. ja jos oireet johtuu jostain muusta, niin ei se lepo silloinkaan varmaan haittaa tee.

Pikkukaupunkilaisella on kokemusta työuupumuksesta, hän puhuu asiaa.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Voi olla ilman kuumettakin, tai se kuume voi paukata päälle sitten vähän viiveellä.
Hiljennä nyt tahtia ja huilaa kunnolla. Pikkukaupunkilaisen vinkistä otat vaarin.
Se on täyttä asiaa. Elimistö kyllä pyrkii aina antamaan merkkejä ja vihjauksia,
kun alkaa mennä yli. Kannattaa kuunnella niitäkin.

Voi olla ilman kuumettakin, tai se kuume voi paukata päälle sitten vähän viiveellä.
Hiljennä nyt tahtia ja huilaa kunnolla. Pikkukaupunkilaisen vinkistä otat vaarin.
Se on täyttä asiaa. Elimistö kyllä pyrkii aina antamaan merkkejä ja vihjauksia,
kun alkaa mennä yli. Kannattaa kuunnella niitäkin.
Voi ens vko taas niin kiireinen etten voi ota loman:/. Ehkä auttaa jos tänään aikaisemmin nukkumaan meen, jos ehdin:D

[QUOTE="tri";27160349]veikkaan sitä hpv altistuskoetta jonne jouduit mexikoon. nyt on viraalit levinneet sun elimistöön tosissaan[/QUOTE]

juu joka flunssakin joka tulee on rokotteesta:)

Tuollasta väsytystautia ollu täälläki, nukkunut kuin pikkulapsi ja silti ihan poikki, etova olo tuo takaraivo-niskanseutu tosi kipeänä. Oli myös kuopuksella itseni lisäks, kuullut olleen muillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä voi;27160683:
Tuollasta väsytystautia ollu täälläki, nukkunut kuin pikkulapsi ja silti ihan poikki, etova olo tuo takaraivo-niskanseutu tosi kipeänä. Oli myös kuopuksella itseni lisäks, kuullut olleen muillakin.

eli se on joku ihme flunssa

[QUOTE="vieras";27160770]Sinuna kävisin lääkärissä huomenna, keuhkokuume voi vetää voimat pois, eikä aina ole kuumetta. Hengästyttääkö tavallista helpommin, vaikka ei yskää ole?[/QUOTE]
no ei oikeastaan, ole sellaisia oireita, pääkipu vaan tosi kova, selkä, lihan ja kuumeinen olo, silmätkin särkee, väsyttää aivan.... ei muita oireita

Yhteistyössä