Voiko olla herpes? Vai mikä ihme? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA

Vieras
Miehelläni ja minulla ei kummallakaan ole ollut aiempia seksikumppaneita.
Pakaraani ilmestyi pikkuhousujen yläreunaan viikko sitten kuvan kaltainen ihottuma. Onko kellään tietoa voiko kyseessä olla herpes?! Ihottuma on vain toispuoleinen.

En tajua miten olisin saanut Herpeksen, koska tiedän satavarmasti että mieheni ei ole minua pettänyt.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6335269.jpg

Mitäs jos noi on tavallisia finnejä?

Vai molluskoita?
ldk00085.jpg

ei oo herpes. Ensinnäkin jos olisi, eikä sinulla sitä aikasemmin olisi ollut, niin se puhkeaa aika rajuna infektiona eka kerran. Kutiaako runsaasti tai "pistääkö"? Maitorupea tai sitten vyöruusukin voi olla (toisen herpesviruksen aiheuttama) kun on toispuoleinen.

Ei kutia, eikä pistä. Suihkussa pestessäni huomasin.

Ihmettelen vaan niiden rykelmämäisyyttä, mut ois se nyt upeeta jos ne ois vaan finnejä...

Miten voikin näin ahdistaa :/

No... oon kyllä kuullu että herpes VOIS olla tommonen hajanainen pikkunäppy kokoelma mut ei toi mun silmiin herpekseltä ihan ensteks näytä eikä tuo kyllä mikään normi paikka sille olis (silti kai mahdollinen mut epätodennäkönen), enempi siltä et on vaan joku hangannu ja sit iho vähän tulehtunu (pieniä finnejä tms.). Herpeksen oisit voinu saada esim. oot uimahallissa istunu/koskenu johonki mihin joku virusta kantava (ja aktiivinen sillä hetkellä) ois koskenu. Herpeksen voi siis saada ihan normaalissa kanssa käymisessä. Itse sain ihan pienenä lapsena.

Noi molluskat... :x voi jaiks.
Mulla on joku kamala fobia kaikkea "ihokurppia" kohtaan, mua yököttää ja kauhistuttaa kaikki ihosairaudet kuvat jne. enkä tiedä miksi se saa sellaisen reagtion aikaan..mutta silti oli pakko avata tääkin ketju jo toistamiseen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:
ei oo herpes. Ensinnäkin jos olisi, eikä sinulla sitä aikasemmin olisi ollut, niin se puhkeaa aika rajuna infektiona eka kerran. Kutiaako runsaasti tai "pistääkö"? Maitorupea tai sitten vyöruusukin voi olla (toisen herpesviruksen aiheuttama) kun on toispuoleinen.

Eipä pidä paikkaansa, vaikka on kuitenki mahdollista, mut en itse ainakaan tunne ketään jollekka näin olis käyny.

Alkuperäinen kirjoittaja L:

Eipä pidä paikkaansa, vaikka on kuitenki mahdollista, mut en itse ainakaan tunne ketään jollekka näin olis käyny.

Juu, paitsi että näin yleensä on, ihan kirjallisuudessa todettuna, lukuunottamatta perus huuliherpestä.. Mut se on nyt sivuseikka. Jos ei kutia/ole kutissut tai mitään oiretta nii ei oo kyllä herpes.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaahas:
selitäspäs mulle, kuinka voit tietää muka satavarmasti että miehes ei ole sua pettänyt??
et ole sitä ikinä päästänyt silmistäsi? :D

Noi voi jessus. Sillä ei ensinnäkää olis muutenkaa merkitystä, ei herpes tulis minnekää housunrajaan vaa alapäähän!

Arvasin että tohon pettämisjuttuun tartutaan, mutta mä nyt vaan yksinkertaisesti tiedän sen. Tunnen sen. Siitä ei olis siihen. Ei kertakaikkiaan.

Kiitos palstatohtoreille ;) vinkeistä. Ei kai tässä muu auta kun raahata perberinsä lääkäriin vaikka EVVK.:(

Alkuperäinen kirjoittaja L:

Juu, paitsi että näin yleensä on, ihan kirjallisuudessa todettuna, lukuunottamatta perus huuliherpestä.. Mut se on nyt sivuseikka. Jos ei kutia/ole kutissut tai mitään oiretta nii ei oo kyllä herpes.

On juu sivuseikka :). Oon minäki herpeksestä lukenu ja juuri noita samoja juttuja mut oikeassa elämässä en tähän oo törmänny ei siis myöskään omista tutuista kenellekään näin ole käynyt (ihan sukupuoliherpeksestä kyse, itellä onneks vaan huuli). Mitä tohon kutiamiseen taas tulee ni ite en kärsi siitä kun ani harvoin.

Yhteistyössä