Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Tuota sanotaan kevätvillitykseksi.
Tiedän tunteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vv:ehkä sulla on nainen mielessä,,ehkä minä
*pusipusi*
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:joojoo, tottakai. ja ihastunu voi olla myös vaikka materiaanki. mie oon ihan höpönä tuohon lusikkaan :heart: :heart: :heart: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:joojoo, tottakai. ja ihastunu voi olla myös vaikka materiaanki. mie oon ihan höpönä tuohon lusikkaan :heart: :heart: :heart: :saint:
Mihin ihmeen lusikkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:joojoo, tottakai. ja ihastunu voi olla myös vaikka materiaanki. mie oon ihan höpönä tuohon lusikkaan :heart: :heart: :heart: :saint:
no lusikka ku lusikka, kuhan on vaan lusikka, mie en oo rasisti :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:joojoo, tottakai. ja ihastunu voi olla myös vaikka materiaanki. mie oon ihan höpönä tuohon lusikkaan :heart: :heart: :heart: :saint:
no lusikka ku lusikka, kuhan on vaan lusikka, mie en oo rasisti :xmas:![]()
Ahaa, siis erittäin avarakatseinen ja suvaitsevainen lusikkafani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Tuota sanotaan kevätvillitykseksi.
Tiedän tunteen![]()
Eikö ole jännää
Ei niitä miehiä näköjään tarvita tämän tunteen synnyttämiseen, aurinko riittää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Tuota sanotaan kevätvillitykseksi.
Tiedän tunteen![]()
Eikö ole jännää
Ei niitä miehiä näköjään tarvita tämän tunteen synnyttämiseen, aurinko riittää
![]()
Tuo on vasta alkuoire. Kyllä sen miehen siihen mukaan revit jostain hetken kuluttua. Jälkitaudeista saadaan taas lukea palstalla koko ensi talvi.