Voiko olla kämpän lämpimänä pitäminen näin vaikeaa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
...siis miehelle :D
Meillä on öljylämmitys -53 rakennetussa talossa ja joka nurkasta vetää |O
Ei siinä mitään, villasukat on keksitty....
Mutta mua sit välillä nyppii tuon mun miehen lämpötilansäätely hommelit...esim. jos se istuu sohvalla illalla ja kattelee töllöö ja alkaa paleltaa niin äkkiä kellariin ja lämpöö kovemmalle, eikä siinäkään vielä mitään mutta kun ukkelilla on yöhousut vaan päällä |O ei se millään pysty pukeen lisää vaatteita, ei :headwall:
Ja sit taas viimeyönä herralle oli tullut kuuma...no se oli tietysti |O käyny vähentään lämpöö...kun ei voinut heittää peittoo pois :headwall:
Ja nyt täällä on alle 20 lämmintä ja mä en uskalla mennä tonne kellariin :ashamed: ja mies on klo 23 asti töissä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Miksi muuten 19 astetta ulkona on lämmin shortsikeli mutta sama lämpötila sisällä hyytävän kylmää ja saunassa jäätävää?

..halusit jotain kommenttia...

Kiitos :D on muuten hyvä pointti tuo...

Miksi muuten 19 astetta ulkona on lämmin shortsikeli mutta sama lämpötila sisällä hyytävän kylmää ja saunassa jäätävää?

tätä määkin oon muuten monesti miettiny... jännä juttu... :whistle:

!!! Oon just sillä tuulella, että alan tosissani pohtia tuota. Miks ihmeessä asia on noin??? :o

Vo hyvät ihmiset! Noinhan siinä just käy, jos sitä lämpötilaa kokoajan säätää. Lämpö oikeelle kohdalle ja sit siihen ei saa koskea ;) . Voit sanoa miehelles et kyllä Miili tietää :kieh: .

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Vo hyvät ihmiset! Noinhan siinä just käy, jos sitä lämpötilaa kokoajan säätää. Lämpö oikeelle kohdalle ja sit siihen ei saa koskea ;) .

Tuu sanoon se meidän kattilamestarille!! Voi kun olis pian varaa ostaa se lämmönsäädin.... |O

:D kyllä on lystiä talviaika...meillä lämmitetään puulla... saattaapi olla kovimmilla pakkasilla 16-18 sisälämpötila ennenkuin saan uunit lämpimiks... Mut siihen en osannu viimetalvena varautuu kun työmaalla oli 15....sisällä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
meillä mä taas tuskailen ku niin kuuma ja ukko senku leivaria lämmittää :D

Mä muutan teille :D

joko avaan oven? :D *hikoilee*

Juu, avaa vaan...mä juoksen suoraan sen leivarin kylkeen sit...

*avaa oven*

Yhteistyössä