N
neito83
Vieras
älä kuule oo huolissas ulkonäöstäs ja saa siitä paineita. täälä on ihan tarpeeks syömishäiriöisiä nuoria. huomaa kuinka joillain on huono olo kun tarvii arvostella toisia noin. oot tosi nuori vielä,keskity elään täysillä ja jätä kaikki negatiiviset kommentit omaan arvoonsa.kaikki ei mahduta samaan muottiin enkä haluaisikaan aivottomien idioottienkanssa. et sä mikään läski ole. mutta kaikkien kannattaa muistaa et ne kilot tulee ihan huomaamatta jos mähkii... ja noista vaatekoko asioista,ne tosiaan menee ihan miten sattuu. itse käytän koko 36 ja mun äiti koko 40,vaikka oon aina ollu sitä mieltä että se on paljon mua hoikempi. onhan se mua 5cm pidempi ja treenaa hulluna. sit taas mun hyvä ystävä painaa 45kiloo ja käyttää kokoo 36,on pitkä 163cm. ite samanpituinen ja painan 58. mallit ja koot niitten mukaan vaihtelee niin hurjasti ettei niitten perusteella voi sanoo onko ylipainoinen vai ei. eikä painoindeksikään aina kerro totuutta. ainoo on peili,se kertoo totuuden...paitsi niille kellä on syömishäiriö ja näkee itsensä lihavana vaikka luut törröttää pihalle.