Voiko olla lihava, jos käyttää vaatekokoa 38?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
älä kuule oo huolissas ulkonäöstäs ja saa siitä paineita. täälä on ihan tarpeeks syömishäiriöisiä nuoria. huomaa kuinka joillain on huono olo kun tarvii arvostella toisia noin. oot tosi nuori vielä,keskity elään täysillä ja jätä kaikki negatiiviset kommentit omaan arvoonsa.kaikki ei mahduta samaan muottiin enkä haluaisikaan aivottomien idioottienkanssa. et sä mikään läski ole. mutta kaikkien kannattaa muistaa et ne kilot tulee ihan huomaamatta jos mähkii... ja noista vaatekoko asioista,ne tosiaan menee ihan miten sattuu. itse käytän koko 36 ja mun äiti koko 40,vaikka oon aina ollu sitä mieltä että se on paljon mua hoikempi. onhan se mua 5cm pidempi ja treenaa hulluna. sit taas mun hyvä ystävä painaa 45kiloo ja käyttää kokoo 36,on pitkä 163cm. ite samanpituinen ja painan 58. mallit ja koot niitten mukaan vaihtelee niin hurjasti ettei niitten perusteella voi sanoo onko ylipainoinen vai ei. eikä painoindeksikään aina kerro totuutta. ainoo on peili,se kertoo totuuden...paitsi niille kellä on syömishäiriö ja näkee itsensä lihavana vaikka luut törröttää pihalle.

Oon 161 pitkä ja sillon joskus ennen muinoin historiassa (9-luokalla) käytin vaatekokoo 34/36, painoin 51kg enkä sillonkaan ollu hoikka. Omistin tissit ja pehmosen mahan :D

Et eiköhän kokoa 38 käyttävä voi olla alipainosesta ylipainoseen...
Tämä ei siis oo kommentti ap:n painoon.

Totta kai voi. Riippuu ihan ihmisen pituudesta ja ruumiinmallista. Yläosasi on todella pieni, olet ilmeisesti pinirintainen joten tällöin alaosasi lienee suhteessa isompi. Jos ylä osa on S, kuuluisi alaosan olla 36. Nopeasti pääteltynä sinulla on päärynämallin kroppa.

No voiko olla hoikka, jos käyttää kokoa 42? Mä nimittäin olen hyvinkin sopusuhtainen ja välillä koko 42 ei edes mahdu, housuista yleensä. Olen leveälanteinen, mutta pitkä. Kyllähän se tympii, mutta sit vaan vaihdetaan vaatekauppaa.

eipä ois pitänyt tulla lukeen, kun normaalipainoiset valittaa olevansa läskejä. Katsoitteko eilisen 4d-dokkarin? T, syömishäiriöinen, jolla lisäksi lääkkeitä jotka aiheuttavat pöhöä koko n54

Mulla pituutta 168cm ja koko 38 olis mulle ihan normaali koko, sen kokoisena olisin varmaan aika hoikkakin.

Mutta kyllähän kropan mallikin vaikuttaa mikä koko mahtuu.

riippuu aivan kokonaan pituudesta. mä olen reilu 170 cm ja käytän yleensä kokoa 38, enkä todellakaan ole hipuakaan ylipainoinen. päinvastoin; painoindeksi on alle 20.

Mä olen 162cm pitkä, ja silloin kun käytin vaatekokoa 38 olin mielestäni juuri sopivan hoikka. Mä menen tosi ruman näköiseksi jos olen liian laiha. Nyt kuopuksen syntymän jälkeen on jäänyt noita kiloja, ja vaatekoko tällä hetkellä 42, ja olen mielestäni tosi läski. Onneksi tuo paino on alaspäin menossa pikkuhiljaa.

yleensä varsinkin nuoret tunkevat itsensä liian pieniin vaatteisiin..

itse olen 173 cm pitkä ja käyttäessäni kokoa 38 olen normaalimitoissa, koolla 40-42 jo auttamattomasti läski. ihan hyvin 10 cm minua lyhyempi henkilö voi mielestäni olla ylipainoinen, varsinkin jos taipumusta liian pienten vaatteiden käyttämiseen on..

Kaikki mitä täällä puhutaan niin toisesta silmästä sisälle ja toisesta ulos, mie en ainakaa tällaisiin hetkauttais ees tuntojani.

Yhteistyössä