E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä luulette, mielikuvitusta vai voiko olla totta ja toiveita kunnon plussasta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vastauksista. Arvatkaapas jänskättääkö nyt. Mitenköhän mä maltan olla testailematta.
Mutta kiitos, pitäkääs peukkuja että se olisi oikea plussa ja olisin vihdoinkin raskaana ( yk 15 menossa )
Piti jo laskea, ja huhtikuu olisi ihanaa aikaa saada vauva =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vastauksista. Arvatkaapas jänskättääkö nyt. Mitenköhän mä maltan olla testailematta.
Mutta kiitos, pitäkääs peukkuja että se olisi oikea plussa ja olisin vihdoinkin raskaana ( yk 15 menossa )
Piti jo laskea, ja huhtikuu olisi ihanaa aikaa saada vauva =)
Kuinka monta testiä olet kerinnyt tehdä tuona aikana? ( yk 15 ) Meinasin vain kun olet nytkin niin aikaisin testaamassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hui, nyt alko jänskättää vielä enemmän.
Teoriassahan tuplien tulo on mahdollista kerran tämä on clomi avusteiden kierto....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No itseasiassa en kovin montaa. Enkä yleensä näin aikaisin testaakkaan ja jos joku palstalla miettisi testaamista niin käskisin odottaa.
Mutta nyt sain itse jonkun hetkellisen mielenhäiriön.