Voiko olla mahdollista. rv olisi nyt 3+1 jos tämä on totta. Tein raskaustestin ja siihen ilmeistyi tosi tosi hailakka haamu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi uskoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no 99% varma olen. Mahdotonhan sitä on tietty sanoa ilman ultraa. Mutta uskoisin näin.
Viivanpaikka se ei mielestäni ole kun olen noita testejä tehnyt ennenkin eikä ole mitään näkynyt. ja toi tuli testiajan sisällä ja olen näkevinäni siinä häivähdyksen väriä. Mutta voihan mulla olla vain hyvä mielikuvitus

Noh, joskus viikonloppunahan se selviää jos tekis sitten uusintatestin. Jos nyt malttais odottaa sinne asti....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä luulette, mielikuvitusta vai voiko olla totta ja toiveita kunnon plussasta

Mulla kävi kuopuksen kanssa niin, että olin jo testiä heittämässä roskiin kun näin siinä viivanaavistuksen. Minusta se oli kyllä ihan haamujen haamu :) Kyllä se sitten siitä pikkuhiljaa selkiyty kunnon viivaksi. Tosin iteki mietin, että tekikö toiveajattelut tepposia kun sen viivan näin.

Mutta uutta testiä putkeen vaan muutaman päivän päästä :)

malta muutama päivä ja tee uudestaan :) en usko että oot voinu viivaa kuvitellakkaan :) Mäkin olen saanut haamun kerran ennen kun menkat oli ees myöhässä ja sit kun muutaman päivän maltoin niin plussa tuli. poika on kyllä jo 5v että onhan siitä aikaa....:D

Kiitos vastauksista. Arvatkaapas jänskättääkö nyt. Mitenköhän mä maltan olla testailematta.

Mutta kiitos, pitäkääs peukkuja että se olisi oikea plussa ja olisin vihdoinkin raskaana ( yk 15 menossa )

Piti jo laskea, ja huhtikuu olisi ihanaa aikaa saada vauva =)

Kiitos vastauksista. Arvatkaapas jänskättääkö nyt. Mitenköhän mä maltan olla testailematta.

Mutta kiitos, pitäkääs peukkuja että se olisi oikea plussa ja olisin vihdoinkin raskaana ( yk 15 menossa )

Kuinka monta testiä olet kerinnyt tehdä tuona aikana? ( yk 15 ) Meinasin vain kun olet nytkin niin aikaisin testaamassa? :)

No itseasiassa en kovin montaa. Enkä yleensä näin aikaisin testaakkaan ja jos joku palstalla miettisi testaamista niin käskisin odottaa.

Mutta nyt sain itse jonkun hetkellisen mielenhäiriön.

Toivottavasti olet raskaana! Meilläkin oli melkein vuosi yritystä takana, kun viimein tulin raskaaksi. Silloin pahoinvointi alkoi muutamaa päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, mutta en uskaltanut edes toivoa raskautta. Vasta kun kuukautiset olivat 10 päivää myöhässä ja olin oksentanut joka aamu, tein testin, vaikkei sitä varmaan olisi silloin enää tarvinnut :)

Mulla pitäis alkaa menkat loppuviikosta ja nyt on parina päivänä ollu tosi huono olo ja kamala väsymys...ei vaan kannata vielä meikäläisen testailla, kun ei näy kuitenkaan...hormonia erittyy sen verta vähän.

Peukkuja kovasti teille muillekkin jännäilijöillä. Toivottavasti saadaan huhtikuulle paljon vauvoja ;)

voi apua, tää on kyl nyt jännittävää. Pitäkää peukkuja ja toivokaa parasta

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Kuinka monta testiä olet kerinnyt tehdä tuona aikana? ( yk 15 ) Meinasin vain kun olet nytkin niin aikaisin testaamassa? :)

Ehkä sulla oli sitten jo aavistus siitä että on tärpännyt! Pidän täällä peukkuja sulle myös!

Kyllä se voi olla mahdollista. Mä tein testin vkon 3 alussa tms (viikkoa ennen menkkojen alkua, kun oireet oli niin hirvittävän vahvat). Enhän mä uskonu, että siihen tulis 2 viivaa, mutta tuli kuin tulikin hailakka haamu. Naapurini näki saman, nii pakko oli uskoa. Muutaman pvän päästä tuli jo hiukan selkeempi viiva.

Nyt sitte menossa rv21 :D Ja ihan yks mukula tulossa.

hui, nyt alko jänskättää vielä enemmän.

Teoriassahan tuplien tulo on mahdollista kerran tämä on clomi avusteiden kierto....

Tuuthan kertomaan sitten tänne kun oot testannut uudelleen. Mua jää muuten vaivaamaan :)

Juu, pitää tulla. Ja varmaan pakko tullakkin hehkuttaa jos niin hyvin käy. Onhan se jollekin saatava kertoa =)

Jospa sitä koettaisi malttaa viikonloppuun ennenkuin testaa uudestaan

No itseasiassa en kovin montaa. Enkä yleensä näin aikaisin testaakkaan ja jos joku palstalla miettisi testaamista niin käskisin odottaa.

Mutta nyt sain itse jonkun hetkellisen mielenhäiriön.

Niin minäkin sain kun kuopuksesta ekan testin testasin :) Oli tulossa esikoisen lääkärineuvola ja kun menkat oli poissa toista kertaa peräkkäin (esikko vielä vauva niin en hätäilly kuukautisten perään), ajattelin kysellä lääkäriltä samalla. Päätin kuitenkin ensin tehdä testin, vaikka mitään oireita ei ollu ja siihen se haamujen haamu tuli. Ei tarvinnu lääkäriä jututella :)

On kyllä mukava lukea että muillekkin on käynyt vähän vastaavasti. Jospa se sitten olisi totta eikä pelkkää mielikuvitusta.

Keksikääs mulle tekemistä loppuviikolle etten kokoaikaa mieti tätä asiaa vaan selviän edes sinne lauantai aamuun

mäkin olen vkol 3+1
nyt..la 27.4... mutta joo..kesken taitaa mennä mulla..rusahtavaa tihkuvuotoa tullut.. toivottavasti sulla raskaus sujuu hyvin ja saat terveen vauvan =) onnea!!!

Yhteistyössä