voiko olla raskaana, vaikkeivat rinnat olisikaan kipeät/kasvaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suklaasydän"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suklaasydän"

Vieras
googletin "raskausoireet" & törmäsin aina samaan: kipeät rinnat, arat nännit..
itselläni ei tuollaista ole, mutta olen kärsinyt öklöttävästä olosta monta päivää, koko ajan juoksuttaa vessassa, valkovuotoa tulee ihan kamalasti & olen myös hyvin väsynyt. kuukautisteni olisi pitänyt alkaa viime tiistaina, eli ovat jo jonkin verran myöhässä.. olen nyt reissussa, lähdemme kotiin to ja olen miettinyt tekisinkö kotona testin (jos vuoto ei nyt ala siis) vaikka rintani ovatkin normaalit ? millaisia raskausoireita teillä oli ?

Ei tietenkään voi olla raskaana, jos ei tisst ole kipeänä.. vaikka raskaustesti näyttäisikin positiivista, älä usko, jos ei kerran yhtään rintoja aristele.

Mietis nyt vähän, jooko?

Noh...ensimmäisenä tuli öklötys, hetipian (ennen testiä) ne tissit sitten kipeytyivät niin, etten voinut edes halata miestäni ulvomatta. Tein testin jo, kun kk:t olivat kaksi päivää myöhässä.

[QUOTE="suklaasydän";24753045]no anteeksi kun kysyin ;( ajattelin, jos täällä olisi tiedetty.. en ole ennen ollut raskaana[/QUOTE]

Jos kuukautiset ovat viikon myöhässä, niin kai nyt osaat kusasta siihen tikkuun? Katsot, ei tarvitse kysellä tyhmiä palstalla.

niin ja ennen tätä reissua (saavuimme eilen) tein kolmena iltana peräkkäin suklaakiisselia teksisin nytkin jos voisin.. olen kovin nälkäinen, mutta oikein mikään ei maistu (hyvä jos se suklaakiisselikään! ). parhaiten uppoavat ranskalaiset perunat & salmiakki