B
"Bella"
Vieras
Mietin tässä pitäisikö ostaa raskaustesti ja kaipaisin kokeneemmilta neuvoja. Eli olen viimeksi harrastanut seksiä marraskuun lopussa/joulukuun alussa, enkä silloin huomannut kondomi-ehkäisyn pettäneen...Sen jälkeen tulleet 2 menkat joista ekat kesti vain paripäivää ja oli niukat (ja hiukan edellä normaalista) toiset oli ihan normaalit (Vuoto kirkasta, joukossa klönttejä) mutta nyt olen huomannut seuraavia muutoksia:
Rinnat kasvaneet lähes kuppikoon verran (jo joulukuussa kasvoivat)
Nännit työntyneet enemmän esille
Rinnat olleet tosi arat viimeisen viikon
Alavatsa jotenkin turvoksissa/pullistunut viimeisen viikon sisällä (Mielestäni olen kuitenkin laihtunut rintoja ja alavatsaa lukuun ottamatta)
Minua kuvottaa voimakkaasti melkein koko ajan (viimeisen 2 viikon ajan) En kuitenkaan ole oksentanut. Kuvotus lakannut välissä pariksi päiväksi, mutta alkanut uudestaan.
Erityisesti jotkut hajut kuvottavat
Minua pyörryttää/huimaa välillä
Olen rutiköyhä opiskelija enkä sen takia haluaisi haaskata rahoja turhaan testiin ja siksi kaipaisin mielipiteitä asiaan. Mietin sitäkin voisiko kyseessä olla joku hormonihäiriö/valeraskaus tai ovulaatioon liittyvää oireilua. (Edelliseen viitaten en ainakaan tietoisesti toivo lasta tähän elämäntilanteeseen).
Rinnat kasvaneet lähes kuppikoon verran (jo joulukuussa kasvoivat)
Nännit työntyneet enemmän esille
Rinnat olleet tosi arat viimeisen viikon
Alavatsa jotenkin turvoksissa/pullistunut viimeisen viikon sisällä (Mielestäni olen kuitenkin laihtunut rintoja ja alavatsaa lukuun ottamatta)
Minua kuvottaa voimakkaasti melkein koko ajan (viimeisen 2 viikon ajan) En kuitenkaan ole oksentanut. Kuvotus lakannut välissä pariksi päiväksi, mutta alkanut uudestaan.
Erityisesti jotkut hajut kuvottavat
Minua pyörryttää/huimaa välillä
Olen rutiköyhä opiskelija enkä sen takia haluaisi haaskata rahoja turhaan testiin ja siksi kaipaisin mielipiteitä asiaan. Mietin sitäkin voisiko kyseessä olla joku hormonihäiriö/valeraskaus tai ovulaatioon liittyvää oireilua. (Edelliseen viitaten en ainakaan tietoisesti toivo lasta tähän elämäntilanteeseen).