Voiko olla tosi pitkä ja iso mies jolla kuitenkin kalu on pieni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vilma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vilma"

Vieras
Mulla on joku fiksaatio isoihin miehiin. Siis nyt aikuisena 35-vuotiaana tämä on vasta ilmennyt. Itse asiassa en ole ikinä ollut oikein ison miehen kanssa "läheisemmissä" tekemisissä. Mutta mieli tekisi ja nyt mulla on yksi tyyppi, jonka kanssa laitellaan viestiä ja flirttaillaan. Tyyppi ei ole oikeastaan mun tyyppinen muuten ollenkaan. Mutta se on niin iso mies, että olen ihan polvet vetelinä aina sen seurassa. 2metriä pitkä ja muutenkin ISO.

Jotain tapahtuu varmaan nyt juhannuksena meidän välillä mutta olen niin hölmö että pelkään, että sillä on pieni kalu. Se olisi pahin juttu. Koska siis oikein iso mies ja oikein pieni väline olisi jotenkin ihan kamalaa. Sori tästä, kai olen tosi pinnallinen, mutta ajattelen tämän suhteen vain seksiä. Ikinä ennen en ole toiminut näin mitä aion nyt tehdä viikonloppuna..

Oletko törmännyt isoon mieheen jolla on pieni kalu..?

muista nyt kuitenki että vaikka se olis aivan hyvän kokoinen niin isolla miehellä se näyttää pienemmältä kuin oikeasti on. :D
mulla on pitkä ja roteva mies ja äkkiseltään sen se näyttää pienehköltä verrattuna koko mieheen, mutta lähempi tarkasteltu on osoittanut sen olevan optinen harha. ;)

Miehen pituus ja kalun koko eivät korreloi keskenään millään tavalla. Kaikkia versioita löytyy. Ja tuo nenäjuttukin on pelkkää urbaanilegendaa.

Ei pidä paikkaansa. Kyllä ne vähän korreloi. Mutta suhteellinen koko on aika samassa. Mutta uskallan väittää, että jos otettais 100 yli 190 senttistä miestä ja sitten 100 alle 170-senttistä miestä, niin näillä isoilla olis melojen keskikoko pikkasen isompi kuin lyhyillä.

Ja muistakaas! Melan koko ei ole vain se pituus!

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Näin on. Pienimunaisin mies jonka kanssa olen sängyssä ollut, oli juurikin pitkä ja lihaksikas mies, eikä nenäkään ollut mikään siro. Eikä kyse ollut mistään optisesta harhasta, vaan kävi kuin Samanthalle Sinkkuelämää-sarjassa. :(

Ei pidä paikkaansa. Kyllä ne vähän korreloi. Mutta suhteellinen koko on aika samassa. Mutta uskallan väittää, että jos otettais 100 yli 190 senttistä miestä ja sitten 100 alle 170-senttistä miestä, niin näillä isoilla olis melojen keskikoko pikkasen isompi kuin lyhyillä.

Ja muistakaas! Melan koko ei ole vain se pituus!

Yhden keskivertonaisen elämänsä aikana läpikäydyt miehet eivät mihinkään korrelaatioon mahdu. Minä olen törmännyt vain sellaisiin isoihin miehiin, joilla on pieni kalu. Yhdellä keskivertojampalla taas oli valtavan kokoinen.

Kiitos lisähämmennyksestä :)
Mietin vaan, että hirveä tilanne, odotukset on itsellä aika isot. Oikeastaan olen varma, että pettymys on tiedossa jollain tavoin, sillä olen valmistellut tätä jo hyvän aikaa. ;)

Rehellisesti sanottuna, koolla on minulle väliä. Tiedän kyllä että kaikille ystävilleni ei juurikaan ole (joten miehet rauhoittukaa, naiset tykkäävät erilaisista), mutta minulle on. Kamalin olisi kapea/ohut. Ja joo, en ole täydellinen itsekään. Ne miehet, jotka tykkää oikein isotissisistä naisista, pettyvät kun otan pushuppini pois. Ja varmaan olen jokusen miehen mielestä liian laiha = ei paljon tissejä ja pieni peppu.

Mutta muutoinkin tuo miehen koko vetoaa minuun, pituus ja muut raamit. Olen kyllä pitkä itsekin, 175cm, joten ehkä senkin takia.

[QUOTE="Vilma";28627811]Kiitos lisähämmennyksestä :)
Mietin vaan, että hirveä tilanne, odotukset on itsellä aika isot. Oikeastaan olen varma, että pettymys on tiedossa jollain tavoin, sillä olen valmistellut tätä jo hyvän aikaa. ;)

Rehellisesti sanottuna, koolla on minulle väliä. Tiedän kyllä että kaikille ystävilleni ei juurikaan ole (joten miehet rauhoittukaa, naiset tykkäävät erilaisista), mutta minulle on. Kamalin olisi kapea/ohut. Ja joo, en ole täydellinen itsekään. Ne miehet, jotka tykkää oikein isotissisistä naisista, pettyvät kun otan pushuppini pois. Ja varmaan olen jokusen miehen mielestä liian laiha = ei paljon tissejä ja pieni peppu.

Mutta muutoinkin tuo miehen koko vetoaa minuun, pituus ja muut raamit. Olen kyllä pitkä itsekin, 175cm, joten ehkä senkin takia.[/QUOTE]

Vai onkohan sulla hehtaarihalli?

Ei ole hehtaarihalli tietääkseni. Meitä on moneen junaan.
En mä mikään unelmakumppani esitä olevani itsekään. Kalun koko liittyy siihen millaisesta seksitä pidän. En pidä lääppimisestä, en liiallisesta hellyydestä. Pidän ihan kunnon panemisesta ja mieluiten takaapäin. En pidä suuseksin saamisesta. Voin antaa sitä, mutten halua että minulle annetaan. Tykkään enemmän rajuista otteista kuin silittelyistä. Joku muu tykkää hiplailusta ja sormipelistä, pelin koko voi olla ykshailee. Ei tarvii loukkaantua. Jotkut miehetkin tykkää just niistä isoista tisseistä, joita mulla ei ole.

Ap tässä.. Tilanteen tarkistus tapahtui vasta eilen.
Suoraan sanottuna vastaus on, että todellakin voi olla pieni heppi isossa telineessä. Jopa selvästi keskivertoa pienempi. Se on kyllä myös sanottava, että hyvää seksiä silti, ei loistavaa, mutta ok, vaikka ensin ajattelin, ettei voi olla tottakaan miten just tätä pelkäsin.

Moi, mä olen 26v, pituutta 166cm ja painoa 70kg, munani juhlakunnossa 20cm. Kaverini kertoi tuossa illanistujaisissa että hänen kankensa on "vain" 14cm.., ja niin kaveri on 193cm/96kg :) Eipä tasan ole onnenlahjat suotu..

Moi, mä olen 26v, pituutta 166cm ja painoa 70kg, munani juhlakunnossa 20cm. Kaverini kertoi tuossa illanistujaisissa että hänen kankensa on "vain" 14cm.., ja niin kaveri on 193cm/96kg :) Eipä tasan ole onnenlahjat suotu..

Koittakaa rassut nyt jo tajuta, ettei se pituus, vaan se PAKSUUS. Mielummin ottaisin sen 14 senttisen. Se on juuri sopivan pituinen, eikä satuta. G-piste sijaitsee lähellä emättimen suuta ja siihen yltää sormillakin. Ei sen stimuloimiseen sen pidempää kalua tarvita.

• Tykkää
Reactions: Punapeppupaviaani
Mulle on tullut aikanaan vastaan tosi pitkä mies, oli mua ainakin 20cm pidempi. Eli n. 195cm. Pituus oli ihan normi, mut paksuus...oli suoraan sanottuna tosi ohut. Mun nyrkkiin olis varmaan mahtunut kaks sellasta :D

Eli siis kyl se paksuus on plussaa, ei se pituus.

Yhteistyössä