voiko olla totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hanna

Vieras
Siis voiko olla totta että seksin puutteen takia ottaa niin päästä, niin on ärtynyt olo! Joku kuukausi sitten olen rakastellut miehen kans viimeksi. elämäntilanne nyt vaan on niin että ei ole vakipartneria, eikä yhtään haluta lähteä etsimään jostain tuolta kaupungilta...

Tilanne ilman partneria aika uusi. Luulin että siitä ei tule ongelmaa, mutta pitääkö muutta mielipidettä? Sisaret ja veljetkin, onko tuttu tilanne? ja mikäs mulle avuksi? :))

Pervot kiltit älkää vastatko.

Moi Hanna! Voihan se olla et seksin puute tekee ärtyneeksi... Elän vakisuhteessa ja seksielämä on antoisaa ja saan riittävästi:) joskus tietysti tulee aikoja ettei voida 'olla silleen' ja ainakin mulla on silloin jotenkin outo olo. Ärtyneisyyttä en itsessäni tunne, mutta voihan se teillä naisilla ilmetä niinkin. Neuvoja en sulle oikeen osaa antaa kun en mikään 'guru' näissä hommissa...

Kyllä mä olen ainakin huomannut itsessäni sen että jos en saa seksiä riittävän usein olen ärtynyt ja tulistun pienemmästäkin asiasta. Onneksi vaimokin on huomannut sen ja antaa mieluusti seksiä tai jos ei itse jaksa niin jollain tapaa tyydytyksen niin pysyy sopu suhteessa.

Kiitos vastauksista!

Siis seksikauppaan. En ole vielä käynyt, ei koskaan liian myöhäistä. Sitä muuten suunniteltiin ystävättären kans. Ja mielikuvitusta on vaikka toisille jakaa! :))

Olenko ärtynyt vai levoton en tiedä, mutta ei ainakaan ""tyyni"" olo ole.

Kaikkeen pitää kai tottua, sooloiluunkin. Onhan sekin ihanaa! Oppi tuntemaan omaa seksuaalisutta uudella tavalla, oman käen kautta, mikäs parempi. Ei kuitenkaan taida riittää. Mutta kaksin aina (melkein) kaunihimpi.

Nyt teen kuitenkin ruokaa... hyvää illan jatkoa

Jeppe hei!

Hyvä kun tietää että joku ainakin hengessä mukana. Auttaa jo kummasti. Ja sitten lumityötkin auttaa. Toivottavasti vähän myöhemmin saan sinuun telepaattisen yhteyden kun.....

Ehkä lähempänä sinua kuin osaat arvatakkaan. Silkki....

En jaksakkaan kermapullia nyt, ajattelen vähän muuta ja terveellisempää...

Mitähän sieltä seksikaupasta lähtee mukaan kotiin, sinäkös sitä ehdotit. Suosittele jotain. Mutta aina aito on aito, vaan jospa muutan mielipidettä siitäkin asiasta. Apua! jääkö miehet ylimääräiseksi. Ei. Kosketus ja hellyys mieheltä on korvaamatonta. senhän minä tässä nyt huomaan....

Pullottaa täälläkin. eipä tartte paljon vihjaista niin jo alkaa vaikuttamaan. Hmm, nam, nam.... Mitä väliä mistäpäin ei se tähän hätään meitä auta. Palailen asiaan myöhemmin.

Pakko puuhastelun välissä käydä sanomassa että tekisi mieli kielenkärjellä varovasti lipoa ja hyväillä pitkin niitä pullistelevia suonia. Olisi varmaan ihanaa..... huh

Pidänpä tuon ajatuksen mielessäni, myöhempään, ""maisteltava"" ajatus...

Ei kai se voi p...le olla totta. S..na minäkin olen saanut kaksi viikkoa sitten ja olen aivan lauhkea. V..tu s..tana. Ei.. Oikeesti minä tulen hirveen ärtyneeksi jos en saa säännöllisesti. Meilläkin sama kuin aikaisemmalla kirjoittajalla että vaimo huomaa kyllä jos on mennyt liian kauan edellisestä kerrasta.. Joten etsi helpotusta vaikka omin käsin. Sekin auttaa.

Miksi miehet kirjoittaa että ""ei ole saanut"". Siksikö koska ehkä vain itse ottaa eikä anna sille toiselle, kunhan itse saa. Eikös vaimolla ole jonkinlaisia tarpeita, niin että vaikuttaa mielialaan hänelläkin?

Saitko jo? Nopeastipa tapahtui.

Mielelläni antaisin sun kostutta kielellä huulien välistä juu... ja kaikkein eniten haluaisin juuri nyt hellää hyväilyä pitkin selkää, lantioita ja peppua, reisiä ja reisien sisäpuolien ihoa.

Maata iho ihoa vasten. minä vaikka mahallani ja tuntisin vain sun ihon ja kehon painon päälläni....

Huomenta Jeppe!
Olikohan tuo vastaus mun Jepeltä? Menit niin suoraan asiaan. :) Muista että en ole ""ottanut"" tai ok saanut vähän aikaan. :)))) Aloitit niin ihanan varovasti kielellä, jatkaisit vähän samaan tahtiin, nam ja viihdyttäist työpäivääni, jospa saisi inspiraatiota liveenkin hommaan. Onneksi nämä työpaikan miehet ovat niiiin tylsiä, blæaæah, siksi voin luvata että en hyökää niiden kimppuun.

Yhteistyössä