Voiko panacod tuntua "huumeelta?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei panacod saanut aikaan muuta kuin sappikohtauksen, kiitos vaan siitäkin lääkärille, joka sitä sappipotilaalle määräsi. Siihenkään kipuun mihin sitä määrättiin se ei auttanut.

article-2481224-191EE7FD00000578-657_634x894.jpg

kannattaa koittaa pysyä erossa koko tabletista ja syödä tilalle jotain muuta. Kodeiini riippuvuus alkaa helposti jos pidemmän aikaa syöt tuollaista lääkettä. Paljon on tapahtunut niin että ennen ihan perusterve kaveri syö johonkin krooniseenkipuun panacodia eikä huomaakkaan olevansa koukussa. Kuinkahan paljon suomessa on "normaaleita" perheellisiä ihmisiä lääkekoukussa??? Enemmänkin ihmettelen lääkäreiden suopeaa ja edesvastuutonta kannanottoa kyseisen lääkkeen määräämiseen. Mahtaako olla parhaat bonukset panacodissa....+

sain tollasta leikkauksen jälkeen kotio ja ekan tabletin jälkeen kyllä kivut oli tiessään mutta huimas ihan hitosti....soitin sairaalaan jotta onko normaalia...
pyysivät lopettamaan käytön heti.

Ja nimenomaan kolmilääkkeiden ottaneena kannattaakin lähteä ajamaan...NOT!!! Järki käteen hyvät ihmiset.

Kelan mielestä hyvin voi ajaa autoa, vaikka ottaisi kolmiolääkkeitä. Ajan työkseni autoa ja oli jokunen vuosi sitten leikkaushoitoa vaativa vaiva, minkä takia olin pitkään sairauslomalla, koska en voinut kipeällä jalalla vaan ajaa. Tavalliset särkylääkkeet ei auttanut yhtään. Kela lopulta ei enää maksanutkaan rahaa saikulta, koska niiden mielestä olisin voinut olla töissä särkylääkkeiden voimalla... Kuinkahan moni muu tielläliikkuja olisi ollut samaa mieltä jos olisin siellä ajellut pilvessä. Tosin panacod ei minulla tunnu missään, mutta olen allerginen jollekin ainesosalle siinä. Jos useamman päivän sitä käytän, tulee ihottumaa koko kehoon. Tosin kelan mielestä sitähän voi ajaa autoa jos on jalka paskana.

[QUOTE="vieras";23365875]Sellainen siitä tulee, että sen Panacod-olon alkaa kokemaan normaalina eli kun ei enää huimaa, mutta kuitenkin on sellainen lämmin ja hyvä olo, niin tuntuu kurjalta sekä henkisesti, että fyysisesti kun sitä ei enää ole. Eli pitää varautua jonkinasteisen riippuvuuden syntymiseen, jos joutuu hiukankin kauemmin käyttämään.[/QUOTE]

Itselläni ei syntynyt riippuvuutta. Otin murtumakipuun aluksi porettta, sitten tablettina ja lisäksi 800 buranaa. Lopetin buranan kanssa pikkuhiljaa eikä ongelmia.6kk söin enemmän ja vähemmän.

Panacodeissa kannattaa muistaa, että se sisältää suurimmaksi osaksi parasetamolia joka on kova myrkky liian suurina annoksina. Jos ylipäänsä pitää "nollata" tai muuten vaan vituttaa, niin ei kannata leikkiä millään lääkkeillä. Alkoholi ajaa saman asian paljon turvallisemmin.

Exä on saanut sitä milloin mihinkin vaivaan, ja käyttää jatkuvasti niitä tavallisen särkylääkkeen asemasta. Esim. krapula-aamuina päänsärkyyn.
Minä kärsin kaularangan vikojen takia kovista päänsäryistä, mutta ei nuo muutaman kerran exältä saadut Panacodit auttaneet kyllä yhtään mitään. Eikä aiheuttaneet mitään oireita. Sama kun olisin kalkkitabletteja vetänyt.

Exä on saanut sitä milloin mihinkin vaivaan, ja käyttää jatkuvasti niitä tavallisen särkylääkkeen asemasta. Esim. krapula-aamuina päänsärkyyn.
Minä kärsin kaularangan vikojen takia kovista päänsäryistä, mutta ei nuo muutaman kerran exältä saadut Panacodit auttaneet kyllä yhtään mitään. Eikä aiheuttaneet mitään oireita. Sama kun olisin kalkkitabletteja vetänyt.

Kaikilla ei kodeiini metabolisoidu maksassa morfiiniksi. Joillakin se muuttuu erittäin nopeasti ja tehokkaasti -> ihminen kokee Panacodin vaikutuksen hyvin voimakkaasti. Osa metaboloi kodeiinin ihan ok ja muutamalla prosentilla kodeiini ei muutu ollenkaan morfiiniksi, jolloin lääkkeen vaste on sama kuin parasetamolilla.

Mulla tulee siitä erittäin hyvä olo joksikin aikaa. Yhdessä välissä jouduin syömään niitä, kun oli luunmurtumia.
Se oli känni ilman seuraamuksia (krapulaa)
Illalla kun otti, niin nukahti hymy huulilla.
En jäänyt koukkuun.

Yhteistyössä