Voiko Panadol Hot 500g ottaa hammassärkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys

Vieras
Ei nyt tähän hätään ole muuta särkylääkettä. Tänään kävin hammaslääkärissä ja nyt paikattu hammas jomottelee puudutuksen häivyttyä. Voinko siis ottaa panadol hottia?

Voi sen ottaa, mutta tehoaa yleensä aika huonosti hammassärkyyn. Jos otat, ota 2 pussillista kerralla. (Jos saatat juoda, itse en saa alas yhtäkään pussillista, yäk mikä maku!)

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
ibubrofeeni taitaa tehota vähä paremmin, mutta saatpahan sen kivan mentolin maun samalla, saatta tainnuttaa sen kivun ihan sillä =)

Parempi olis parasetamoli JA ibubrofeeni yhdessä, hammaslääkärini lempicoctail. :D

Kurkumaa kannattaa kokeilla kans, sitä maustetta - yleensä sillöä lähtee kivut hyvin:-)

Mut annostuksissa täytyy olla tarkkana. Itse en vois ottaa tuon askorbiinihapon takia ollenkaan:
http://koti.utanet.fi/~paula/maalla/heinikko.htm

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
ibubrofeeni taitaa tehota vähä paremmin, mutta saatpahan sen kivan mentolin maun samalla, saatta tainnuttaa sen kivun ihan sillä =)

Parempi olis parasetamoli JA ibubrofeeni yhdessä, hammaslääkärini lempicoctail. :D

Juuri näin! Mulla juurihoidettavaa hammasta kolottaa välillä aika reippaasti ja tuo coctail yleensä auttaa.

Yhteistyössä