Voiko paremmin alkaa uusi vuosi :DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tea"

Vieras
Ollut jo joulusta asti sellanen kummallinen olo mahassa, ja väsynytkin.. Olen laittanut sen piikkiin, että raskas syksy ollut takana työn merkeissä. Mutta tänä aamuna kävin sitten työpaikka lääkärillä ja raskaana sitä ollaan ja tukevasti sanoi lääkäri :) Ei siinä mitään. mutta kun 7 vuoden lapsettomuus takana ja ollaan kokeiltu kaikki hoidot mitä vaan voi olla (ei lahjasolu) Että täällä se alkoi paremmin kuin hyvin :) Ja menkatkin mulla on epäsäännölliset joten ei tietoa millä viikoilla sitä sitten oltain, mutta loppu viikosta sekin selviää :)

• Tykkää
Reactions: himpatti
Kiitos kovasti!!! Olin niinku heittänyt jo kauan sitten toiveet pois :) laskin menkkojen perusteella eetä nyt olis viikko 7 mut tiedä sitten.. tää päivä kotona ja huomenna töihin leveä hymy naamalla :)

Oi hitsi kun itsellekin kävis noin.
Kaveri just piippasi tekstarilla, että heille on tulossa lapsi. Mieli on musta ja synkkä, kun just menkatkin on päällä. :(
Hoidoissa ollaan oltu, ei jaksa enää, haluan vain kuolla pois!

Mutta kivat, että joillekin sentään käy tosi hyvä tsägä, parempi kuin lottovoitto! :heart:

Onnittelut sinulle!
Mutta huhhuh että pelottelet. Itte olen ollut väsynyt ja vatsa ihan sekaisin, jäi uusi vuosikin täysin näkemättä (nousin 7 illalla ja nukahin taas klo 10).

Mutta täällä vielä peukutetaan että olisi vain ollut mahatautia :D

Yhteistyössä